اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان نکا

نخستین المپیاد ورزشی مدارس دخترانه مازندران پایان یافت

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نکا گفت: نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی مدارس شبانه‌روزی و نمونه دولتی دخترانه شهرهای مازندران به میزبانی نکا پایان یافت.

نخستین المپیاد ورزشی مدارس دخترانه مازندران پایان یافت

علی‌اصغر کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا اظهار داشت: نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی مدارس شبانه‌روزی و نمونه دولتی شهرهای مازندران بعد از سه روز رقابت در شهرستان نکا به کار خود پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها با قهرمانی شهرستان نور در رشته والیبال و نکا در رشته شطرنج پایان یافت.

مدیر آموزش و پرورش نکا ابراز داشت: این رقابت‌ها در دو رشته والیبال و شطرنج در سالن‌های ورزشی شهید بردبار نکا برگزار شد و با مشخص شدن تیم‌های قهرمان به کار خود پایان داد.

این مسئول اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم‌های مختلف از شهرهای بابل، بندپی‌شرقی، نکا، نور، بلده، بهشهر، چهاردانگه، تنکابن، دودانگه، کجور و لاریجان شرکت کردند.

کارگر ادامه داد: در رشته شطرنج که با حضور تیم‌های مختلف از مدارس شبانه‌روزی و مدارس نمونه دولتی مازندران و 12 شطرنج‌باز به سبک سوئیسی در سالن ورزشی شهید بردبار ادامه داشت، فرناز شعیبی از نمونه دولتی نکا اول، حوریه کاظمی حاجی از مدرسه شبانه‌روزی بندپی شرقی دوم، هانیه گلچوب از نمونه دولتی بندپی شرقی سوم و معصومه رحمانی از شبانه‌روزی نکا چهارم شدند.

وی متذکر شد: مرحله نهایی و رده‌بندی رشته والیبال نیز که با حضور تیم‌های مختلف در سالن ورزشی شهید بردبار برگزار شد با معرفی تیم‌های برتر خاتمه یافت.

کارگراذعان داشت: در دیدار فینال والیبال این دوره از مسابقات نیز که بین تیم‌های نمونه دولتی و شبانه‌روزی برگزار شد تیم نمونه دولتی نور اول، نمونه دولتی بندپی شرقی دوم، شبانه‌روزی چهاردانگه سوم و تیم شبانه‌روزی بندپی شرقی به مقام چهارم رسید.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول