اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از دو روز رقابت

بندپی‌شرقی قهرمان شطرنج المپیاد دانش‌آموزان مازندران شد

خبرگزاری فارس: تیم بندپی‌شرقی پس از دو روز رقابت در رشته شطرنج، قهرمان نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی مدارس شبانه‌روزی و نمونه دولتی شهرهای مازندران شد.

بندپی‌شرقی قهرمان شطرنج المپیاد دانش‌آموزان مازندران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، شب گذشته رقابت‌های نهایی و رده‌بندی نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی مدارس شبانه‌روزی و نمونه دولتی شهرهای مازندران در رشته شطرنج انجام شد.
در پایان این رقابت‌ها تیم مدرسه نمونه دولتی بندپی‌شرقی به مقام نخست رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.
تیم‌های نمونه دولتی تنکابن و شبانه‌روزی کجور به مکان دوم و سوم این رقابت‌ها دست پیدا کردند.
این دوره از مسابقات با حضور هفت تیم از مدارس شبانه‌روزی و پنج تیم از مدارس نمونه دولتی مازندران به مدت دو روز در سالن ورزشی شهید قنبری این شهرستان پیگیری شد که شب گذشته به کار خود پایان داد.
بر اساس قانون داخلی آموزش و پرورش مازندران هر تیم تنها یک شرکت‌کننده داشته و 12 نفر در این رشته ورزشی به سبک سوئیسی رقابت داشتند.
روز چهارشنبه دور مقدماتی این رشته با شرکت دانش‌آموزان برگزار شد که با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد و از مدارس نمونه دولتی تیم‌های تنکابن و بندپی‌شرقی به مرحله نهایی صعود کردند و از مدارس شبانه‌روزی نیز تیم‌های کجور و بابل به این مرحله راه یافتند.
به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی دبیرستان‌های شبانه‌روزی و نمونه دولتی شهرهای مازندران عصر چهارشنبه پیگیری شد و شب گذشته بخش رشته شطرنج پسران در سالن ورزشی شهید قنبری به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول