اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از دهه فجر

واحدهای مسکن مهر فرادنبه گازدار شد

خبرگزاری فارس: در چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر طرح گازرسانی به مسکن مهر شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن بهره‌برداری شد.

واحدهای مسکن مهر فرادنبه گازدار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری پیش ازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح گازرسانی به مسکن مهر شهر فرادنبه، اظهار داشت: برای اجرای این طرح یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.

حمیدرضا فروزنده تأکید کرد: با افتتاح این طرح زمینه بهره‌مندی واحدهای مسکن مهر فرادنبه فراهم شد.

وی با بیان اینکه طرح مسکن مهر یکی از بهترین اقدامات دولت عدالت محور در راستای خانه دار شدن اقشار کم درآمد محسوب می‌شود، گفت: با اجرای این طرح رانت به وجود آمده در بخش مسکن کشور شکسته و قیمت مسکن کاهش یافت.

فروزنده با تأکید بر اینکه مسکن مهر امید به خانه‌دار شدن را در جامعه و در بین جوانان کشور افزایش داده است، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران و مسئولان اجرایی استان تحقق اهداف دولت و نهایی کردن پروژه مسکن مهر در موعد مقرر خواهد بود، به گونه‌ای که همه متقاضیانی که در مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند، صاحب منزل مسکونی شوند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به رویکرد دولت خدمتگزار در بخش مسکن در این استان، خاطرنشان کرد: متقاضیان، تعاونی‌ها، بانک‌های عامل، پیمانکاران و سایر دستگاه‌های اجرایی باید همکاری و تعامل مطلوبی به‌منظور تکمیل این طرح داشته باشند.

وی با اشاره به همکاری مطلوب دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای زیرساخت‌های این طرح، افزود: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باید همچنان با تعاونی‌های مسکن مهر در تعامل باشند.

فروزنده در ادامه استقلال واقعی را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی ما وقتی شعار نه شرقی، نه غربی را مطرح کرد به دنبال مباحث تشریفاتی نبود بلکه حقیقتاً به آن دست یافت.

وی در ادامه راهپیمایی 22 بهمن امسال را با اهمیت دانست و افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال از جهاتی اهمیت مضاعف دارد به طوری که مردم ایران در شرایطی در این راهپیمایی شرکت کرده و از نظام جمهوری اسلامی حمایت خواهند کرد که در برخی کشورهای مهم اسلامی مردم علیه دیکتاتورهای حاکم بر کشور خود قیام و انقلاب کرده و درصدد سرنگونی دیکتاتورهای مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و سایر قدرت‌های استکباری برآمده‌اند.

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مسئولان برای افتتاح پروژه‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی بروجن به این شهرستان سفر کرده‌اند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول