اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بارش شدید برف و باران صورت گرفت

آماده باش نیروهای امداد و نجات گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از آمادگی نیروهای امداد و نجات این جمعیت در پی بارش برف و باران در این استان خبر داد.

آماده باش نیروهای امداد و نجات گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمشید محمدی صبح  امروز در جلسه جمعیت هلال احمر این استان با اشاره به بارش شدید برف و باران که از شب گذشته در گیلان شدت گرفت و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: به دنبال بارش برف و باران جمعیت هلال احمر در سراسر شهرستان‌های گیلان در آماده باش کامل هستند.

وی اظهار داشت: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در خدمات رسانی به هموطنان در شرایط برف و باران آمادگی کامل دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان داشت: با توجه به نفوذ سامانه بارش‌زا و بارش متناوب برف و باران در استان، نیروهای جمعیت هلال احمر در 25 شعبه و پایگاه ثابت، سیار و موقت در سراسر شهرستان‌های گیلان و در مسیرهای پر تردد و حادثه‌خیز و کوهستانی گیلان آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان هستند.با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در حال حاضر 29 تیم تخصصی  امداد و نجات متشکل از 957 نفر از امدادگران متخصص و آموزش دیده در صورت نیاز ارائه خدمات امدادی  به شهروندان و هموطنان را به عهده دارند.

به گزارش فارس، در پی بارش برف در شهرستان تالش و مسدود شدن محورهای کوهستانی، فرماندار تالش و فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان در بازدید از پایگاه‌های امدادی، از تلاش‌ها و آمادگی نیروهای امداد و نجات هلال احمر در منطقه قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول