اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سایپای البرز:

کسب 3 امتیاز مقابل داماش شیرین بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با استفاده از ضد حملات در نیمه دوم و زدن سه گل به دروازه داماش، سه امتیاز شیرین را در هفته بیست و دوم کسب کردیم.

کسب 3 امتیاز مقابل داماش شیرین بود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید صالح عصر امروز پس از پیروزی سه بر صفر تیمش در مقابل داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: روی ضد حملات برنامه داشتیم.
وی با بیان اینکه داماش و سایپا در دقایق مختلف بازی را در دست داشتند، افزود: دیدار متعادلی بود و ما با فرصت‌طلبی از ضد حملات به برتری ارزشمند رسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز با اشاره به توانمندی‌های دو تیم داماش و سایپا گفت: هر دو تیم دارای ظرفیت‌های بالایی در فوتبال کشور هستند و بیشتر به دلیل بدشانسی در جدول لیگ برتر در جایگاه مناسبی قرار ندارند.
وی با بیان اینکه برای تمام بازی‌های آینده سایپا برنامه داریم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم حداکثر امتیازات را در رقابت‌های باقیمانده لیگ برتر کسب کنیم.
صالح با اشاره به سه گل بازیکنان سایپا در این دیدار، بیان داشت: در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و به دنبال کسب هر سه امتیاز این دیدار شش امتیازی بودیم.
وی اضافه کرد: سایپا امروز تیم توانمندی بود و توانست در چند موقعیت مناسب گل‌هایی را وارد دروازه داماش کرده و در ادامه بازی را حفظ کند.  
به گزارش فارس، دیدار تیم‌های داماش گیلان و سایپای البرز از ساعت 15 و 30 دقیقه بعد از ظهر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.
این دیدار با برتری شاگردان مجید صالح سرمربی سایپای البرز و با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول