اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داماش گیلان:

بازیکنان مسن داماش کنار گذاشته می‌شوند /از هواداران داماش دلگیرم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: به دنبال جوان‌گرایی هستیم و بازیکنان مسن داماش کنار گذاشته می‌شوند.

بازیکنان مسن داماش کنار گذاشته می‌شوند  /از هواداران داماش دلگیرم
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی تارتار عصر امروز پس از پیروزی یک بر صفر داماش گیلان مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران داماش تقدیم می‌کنم.

وی با بیان اینکه از تمام بازیکنان داماش راضی هستم، افزود: در این دیدار هیچ موقعیتی به تیم حریف ندادیم و در میدان مسابقه برتر بودیم.

سرمربی داماش گیلان با اشاره به شعار دادن هواداران داماش علیه او و بازیکنانش قبل از گل برتری، گفت: از هواداران دلگیرم و ای کاش آنها قبل از پایان مسابقه علیه من شعار نمی‌دادند.

وی با بیان اینکه ما در این بازی تنها بودیم، تصریح کرد: تمام بازیکنان در رختکن از این رفتار تماشاگران ناراحت بودند.

تارتار با اشاره به مدت زمان حضورش در داماش گیلان، خاطرنشان کرد: در این مدت تلاش کردم ساختار دفاعی تیم را درست کنم و با توجه به فشردگی مسابقات تنها یک روز برای تمرین تاکتیکی فرصت داریم.  

وی، درباره قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و فجر شهید سپاسی شیراز، اذعان داشت: این بازی صحنه خاصی نداشت و داور دیدار زیاد سوت می‌زد که این امر به نفع تیم شهید سپاسی شیراز بود زیرا فجری‌ها به دنبال تساوی بودند.

سرمربی تیم داماش گیلان ادامه داد: سه چهار موقعیت خوب گلزنی به دست آوردیم که از آنها استفاده نکردیم ولی در نهایت پیروز شدیم.

وی تصریح کرد: به چند بازیکن جوان بازی دادم و با جوان‌گرایی باید تلاش کنیم تا بازیکنانی که سن‌ آنها بالا رفته کم کم کنار گذاشته شوند.

تارتار، اذعان داشت: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در تمام دیدارهای خود جنگنده و دونده بازی می‌کند ولی بازیکنان داماش به این تیم در این دیدار اجازه خودنمایی ندادند.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیستم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور، ساعت 15 بعد از ظهر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست این دیدار بدون گل سپری شد و در دقیقه 90 این بازی علیرضا جهانبخش نخستین گل داماش در دیدار خانگی مقابل تیم فجر سپاسی شیراز را تبدیل به پیروزی این تیم کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول