اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فجر سپاسی شیراز:

تماشاگران عامل پیروزی داماش بودند

خبرگزاری فارس: سرمربی فجر سپاسی شیراز گفت: تماشاگران رشتی با تشویق‌های مکرر خود عامل پیروزی داماش در مقابل تیم سپاسی بودند.

تماشاگران عامل پیروزی داماش بودند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود یاوری عصر امروز پس از شکست تیمش در مقابل داماش گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تماشاگران شاهد یک دیدار حساس بودند.
وی با بیان اینکه تلاش بازیکنان فجر برای پیروزی ثمری نداشت، افزود: این دیدار یک مسابقه معمولی بود و در شش دقیقه پایانی با افزایش حملات داماش گل خوردیم.
سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز گفت: نتیجه مساوی برای هر دو تیم عادلانه بود ولی در ادامه یک صحنه مشکوک داماش توانست گل برتری را به ثمر برساند.
وی با اشاره به شعارهای هواداران داماش، اضافه کرد: این شعارها بازیکنان داماش را برای حمله در دقایق پایانی این دیدار به وجد آورد.
یاوری، داماش گیلان را تیم بدون حاشیه‌ دانست و افزود: مدیریت این تیم با نگاه حرفه‌ای به‌دنبال نتایج فنی است.
وی با اشاره به اعتراضش به بازیکن فجر در اواخر مسابقه ابراز داشت: یکی از بازیکنان ما پس از گل داماش به داور اعتراض کرد که به او گفتم به جای این کار فوتبال خود را بازی کند و هنوز وقت باقی مانده بود.
سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز با بیان اینکه قطعاً بازیکنانی که با بنده همکاری نکردند و به اعتراض‌شان به داور ادامه دادند جریمه می‌شوند، اذعان داشت: در باره داوری حرفی نمی‌زنم اما باز هم می‌گویم مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.
 به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیستم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور، ساعت 15 بعد از ظهر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول