اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

شورای نگهبان حافظ و پاسدار اندیشه‎های امام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان گفت: شورای نگهبان حافظ و پاسدار اندیشه‎های امام است.

شورای نگهبان حافظ و پاسدار اندیشه‎های امام است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: انتخابات یک مقطع تاریخی در کشور است و چشم جهانیان به برگزاری و حضور مردم در انتخابات دوخته شده است.
وی با اشاره به اینکه هفت نفر بر اساس منابع چهارگانه رد صلاحیت شده‎اند، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب مسئله رد صلاحیت‌ها وجود داشته است و اولین کسی که در ایران رد صلاحیت شد مسعود رجوی بوده است.
گرزین افزود: رجوی کسی است که از قانون اساسی ایران ایراد گرفت و کسی که به این قانون ایراد می‎گیرد و آن را قبول ندارد چگونه می‎توانست مجری آن باشد و این رد صلاحیت باعث شد که او دست به مبارزه مسلحانه بزند و آشوب به پا کند.
فرماندار گرگان با اشاره به اینکه شورای نگهبان دیده‌بان اندیشه‌ها و اعتقادات است، خاطر نشان کرد: این شورا دو وظیفه بر عهده دارد یکی اینکه حافظ آرای مردم باشد و دیگری اینکه حفظ و پاسدار اندیشه‎های امام باشد که این مسئله بسیار با ارزش است.
وی با قدردانی از همه احزاب منتقد تصریح کرد: فضای جامعه ما سالم است و رد صلاحیت‎ها بر اساس نظر شورای نگهبان، هیئت نظارت و منابع چهارگانه است و فرماندار در هیئت نظارت تنها یک رای دارد.
گرزین اظهار داشت: برای تمام کسانی که رد صلاحیت شده‎اند به مدت 20 روز فرصت وجود دارد تا اعتراض خود را تحویل دهند و مورد بررسی قرار گیرد و ما هر آنچه را که شورای نگهبان رد یا تایید کند می‎پذیریم.
فرماندار شهرستان گرگان اذعان داشت: کسی که رد صلاحیت می‎شود به این معنا نیست که از انقلاب بریده است بلکه مصلحت نیست که بخواهد در این مقام قرار گیرد.
وی خطاب به مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان ابراز داشت: باید توجه شود که واقعیت‎ها در دهه فجر مطرح شود و خدمات انجام شده را انعکاس دهند.
گرزین با اشاره به تحریم نفتی ایران تاکید داشت: دشمن در آستانه انتخابات با تحریم‎ها می‎خواهد برای ما شعب ابی‎طالب را به وجود آورد اما اقدامات شایسته‎ای انجام شده است و ساماندهی اقتصادی صورت می‎گیرد.
فرماندار گرگان با بیان اینکه تنها 17 درصد نفت ایران توسط اروپا خریداری می‎شود، گفت: ایران بازارهای جایگزین برای فروش نفت را دارد و همچنین اقتصادش تنها به نفت بستگی ندارد و به راحتی می‎تواند از این مسئله نیز عبور کند و اینجا تنها اروپائیان که با شرایط بد اقتصادی روبه‎رو هستند ضرر خواهند کرد.
وی افزود: این تحریم برای ما سخت است اما قابل تحمل است و دشمن می‎خواهد با تحریم از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کند و مردم را دچار یاس و ناامیدی سازد که تجربه نشان داده است که ملت ایران از این مسئله نیز سربلند بیرون خواهد آمد.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول