اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شیراز:

قدرت‌طلبان به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شیراز وجود شورای نگهبان در جامعه اسلامی و بررسی صلاحیت‌ها را یک اصل مهم و ضروری دانست و گفت: عده‌ای قدرت‌طلب هیاهو به راه انداخته و به جای اصلاح خود شورای نگهبان را تخریب می‌کنند.

قدرت‌طلبان به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند
حجت‌الاسلام فاضل رضوی اردکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: افرادی نیز با توجه به انتخابات پیش رو به دنبال دست گرفتن قدرت از کانال مجلس هستند و شورای نگهبان نخستین سد مانع آنان است و به جای اصلاح خود، می‌گویند شورای نگهبان برای چیست.
رضوی اردکانی بیان داشت: با وجود شورای نگهبان بسیاری از افراد که نقشه‌ها و توطئه‌هایی را دارند نمی‌توانند به اهداف خود برسند و این برای کشور ما افتخار است.
اردکانی با بیان اینکه امروز بیشترین حملات از خارج و داخل متوجه انتخابات است ابراز داشت: با وجود شورای نگهبان، بسیاری از افرادی که وابسته به قدرت‌های خارجی هستند متضرر می‌شوند.
وی بیان داشت: در شورای نگهبان نیز بررسی‌ها به گونه‌ای نیست که به راحتی فردی را رد کنند و برای رد کردن افراد تابع دلایلی هستند.
این محقق و فعال علوم دینی تصریح کرد:  در تمام دنیا نیز مراجعی هستند که بررسی صلاحیت‌ها برای کاندیدای ریاست جمهوری و مجلس را انجام می‌دهند و همگی نمی‌توانند در این موضوع تصمیم‌گیری کنند.
رضوی اردکانی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان نیز در کشورمان طبق ضوابط عمل کرده و از راه‌های قانونی مطالب و موارد را با مدرک بررسی کرده و تایید و یا رد صلاحیت افراد را اعلام می‌کند.  
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول