اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیست و سومین دیدار عمومی استاندار

927 نفر چالوسی با استاندار و مدیران استان دیدار کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران گفت: در دور دوم از ملاقات‌های مردمی و در بیست و سومین دیدار عمومی استاندار، 927 نفر از مردم شهرستان چالوس با مدیران استان دیدار کردند.

927 نفر چالوسی با استاندار و مدیران استان دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، کمال رستمعلی در حاشیه ملاقات عمومی استاندار، معاونین، مدیران ستادی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مازندران با مردم شهرستان چالوس، افزود: از این تعداد ملاقات کنندگان 535 نفر مرد و 285 نفر زن بودند که مهم‌ترین درخواست‌ها در بخش تسهیلات بانکی، اشتغال و مشکلات شهری و روستایی و به ترتیب با 90، 85 و 87 نفر بود.

سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی استان با اشاره به اینکه در این ملاقات عمومی معاون سیاسی امنیتی استاندار، 11 مدیرکل ستادی استانداری و معاونین حضور داشتند، اظهار داشت: همچنین نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی، 31نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و 10 معاون مدیرکل در این ملاقات عمومی استاندار را همراهی کردند.

وی تصریح کرد: این دیدار عمومی از ساعت هشت صبح آغاز و پس از اقامه نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین راشدی، امام جمعه چالوس نیز ادامه یافت.

انتهای‌پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول