اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه امام صادق (ع ):

ایجاد نارضایتی از نظام در میان مردم حربه اصلی دشمنان است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه امام صادق (ع) تهران ایجاد نارضایتی از نظام را در میان مردم، حربه اصلی دشمنان ذکر کرد و گفت: انجام این‌گونه اقدامات ریشه در آن سوی مرز‌ها دارد.

ایجاد نارضایتی از نظام در میان مردم حربه اصلی دشمنان است
به گزارش خبر‌گزاری فارس از قزوین، جعفر جهروتی‌زاده در مراسم یادواره شهدای فرهنگی شهرستان آبیک که در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری باران این شهر برگزار شد، از عملی کردن نقشه‌های دشمنان از سوی برخی از افراد به طور خواسته یا ناخواسته ابراز تاسف کرد و افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون وجود گروهک‌های مسلح، 80 درصد کشور را درگیر کرده است.

وی ضمن بیان خاطراتی از دوران انقلاب و دفاع مقدس، به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و 33 ساله شدن آن را مدیون خون شهدا ذکر و خاطر‌نشان کرد: شهدا انسان‌های عادی و معمولی نبودند و امروز نیز نظاره‌گر اعمال سایرین هستند.

این سردار دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: جوانان باید با تاسی از شهدا با تقویت ایمان، اخلاص، اعتماد به نفس و تقوای خود، با دشمنان مقابله کنند.

جهروتی زاده عنوان کرد: اگر کسی در داخل کشور علیه نظام اسلامی کوتاهی، شیطنت و سنگ‌اندازی کند باید پاسخگوی شهدا باشد و هر فردی که در نظام مسئولیت یا وظیفه دارد نباید در مسیری حرکت کند که به ضربه زدن به خون شهدا منجر شود.

وی افزود: متاسفانه افرادی در داخل کشور و زیر پرچم اسلام به نظام و اسلام ضربه می‌زنند اگر‌چه در برخی مواقع خود را انقلابی جلوه می‌دهند اما در واقع معاند هستند.

این استاد دانشگاه یاس ونا‌امیدی دشمنان از انقلاب را دلیل اصلی ترور دانشمندان جوان هسته‌ای دانست و گفت: مسئولان و مردم نباید شهدا را فراموش وخونشان را پایمال کنند چرا که آنان برای حفظ انقلاب و دستاورد‌های آن سختی‌های زیادی را تحمل و حتی جانشان را نیز فدا کردند.

جهروتی زاده تصریح کرد:امام راحل، اسلام و انقلاب را در مسیر رضایت خداوند و ائمه اطهار (ع) قرار داد تا امروز انقلاب، به امید رسیدن به انقلاب حضرت ولی عصر (عج ) همچنان به مسیر خود ادامه دهد.

اجرای سرود، مداحی و پخش نماهنگی از رزمندگان دوران دفاع مقدس از برنامه‌های جنبی یادواره شهدای شهرستان آبیک بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول