اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

غربی‌ها صدای جوانان انقلابی مسلمان را بشنوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با اشاره به حضور جوانان انقلابی در ایران و دیدار پرشور هزاران نفر از آنها با رهبری معظم انقلاب اسلامی گفت: این اتفاق پیام مهمی برای کشورهای غربی دارد و آنها باید صدای جوانان مسلمان را بشنوند.

غربی‌ها صدای جوانان انقلابی مسلمان را بشنوند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: بیش از دو قرن است که استکبار جهانی برای تسلط بر کشورهای اسلامی از هر دسیسه و نیرنگی استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: حدود یک قرن پیش که هنوز ملت‌ها آگاه و بیدار نشده بودند، کشورهای استکباری بسیاری از توطئه‌های خود را با نیرنگ و فریب و یا حتی لشگرکشی به نتیجه رساندند، اما امروز دیگر دوران زورگویی آنها به پایان رسیده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: یکی از اشتباه‌های اصلی کشورهای استکباری و استعمارگر این است که به درستی ملت‌های مسلمان را نشناخته و از تغییرهای صورت گرفته طی سال‌های اخیر بی‌اطلاع هستند.

اکرمی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 گفت: پیش از این پیروزی ملت‌های مسلمان خود را ضعیف می‌پنداشتند و تصور می‌کردند که غلبه بر استعمارگران میسر نمی‌شود.

وی افزود: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آنها نیز امیدوار شده و امروز انقلاب ما الگویی برای تمام ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه به ویژه مسلمانان است.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: اینکه جوانان انقلابی در تهران حضور یافته و از ما کمک می‌طلبند، پیام بسیار مهمی برای غرب دارد که متاسفانه گوش شنوایی برای آن وجود ندارد.

اکرمی تاکید کرد: به طور قطع اگر کشورهای غربی صدای این جوانان را نشنوند، با مشکلات بیشتری رو به‌ رو خواهند شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول