اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مناظره‌ای در دانشگاه پیام‌نور‌

وظایف و اختیارات شورای نگهبان بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشگاه پیام نور قم از بررسی وظایف و اختیارات شورای نگهبان در مناظره‌ای در این دانشگاه خبر داد.

وظایف و اختیارات شورای نگهبان بررسی می‌شود
محمدمهدی حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: به علت تعطیلی دانشگاه‌ها در دهه فجر برنامه‌های مخصوص این دهه در دانشگاه پیام‌نور، به پس از 22 بهمن موکول شده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول این هفته برنامه‌های مختلفی از جمله پخش فیلم و انجام مناظره انجام خواهد شد.

مسئول بسیج دانشگاه پیام‌نور قم اظهار داشت: به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با مسئله چالش هسته‌ای کشور، در نشستی با حضور دانشجویان، فیلم مستند «مهار نشده» پخش خواهد شد.

وی افزود: «مهار نشده» مستندی است به زبان انگلیسی که جستجوی یک دانشجوی پاکستانی در «ایران سالهای 2010 و 2011» را روایت می‌کند.

حبیبی ادامه داد: طبق داستان این فیلم مستند، پس از ترور دو دانشمند هسته‌ای در نوامبر 2010 قهرمان داستان درگیر پرونده اتمی ایران شده و وادار به بررسی اتهام ایران در ساخت سلاح اتمی می‌شود؛ او در این مسیر با چهره‌های متفاوتی نظیر احمد شیرزاد نماینده جنجالی مجلس ششم، تیری میسان نویسنده رانده شده از فرانسه و مرضیه هاشمی (میلانی فرانکلین) خبرنگار سیاه‌پوست آمریکایی تبار روبه‌رو می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این فیلم دومین ساخته مرکز مستند سفیر، به کارگردانی مصطفی رضوانی و تهیه‌کنندگی محمد حسن‌پور است که در جشنواره عمار برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم جنگ نرم شده است.

حبیبی ابراز کرد: برنامه دیگر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور در این ایام، انجام مناظره سیاسی با توجه به نزدیکی نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی است که هماهنگی‌ها برای حضور شخصیت‌های مطرح سیاسی آغاز شده است.

وی افزود: در روز 21 و 22 بهمن‌ماه نیز گروه 50 نفره از دانشجویان دانشگاه پیام نور در مراسم بزرگ مهدی‌یاوران در مسجد مقدس جمکران شرکت خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشگاه پیام نور قم ادامه داد: همچنین نشست سیاسی با حضور مهدی کوچک‌زاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی مسائل سیاسی روز در دانشگاه پیام‌نور برگزار خواهد شد.

وی عنوان داشت: انجام یک مناظره میان دو تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور قم در موضوع وظایف و اختیارات شورای نگهبان از منظر شرع و قانون اساسی نیز دیگر برنامه پیش‌بینی شده به بهانه دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول