اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل:

2000 مسکن شهری ارزان‌ قیمت در اردبیل احداث شده است

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: از شروع فعالیت نهاد انقلابی بنیاد مسکن در استان اردبیل 2 هزار و 664 واحد مسکن شهری ارزان قیمت احداث و در اختیار متقاضیان به ویژه محرومان جامعه قرار گرفته است.

2000 مسکن شهری ارزان‌ قیمت در اردبیل احداث شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌علیزاده در مراسم افتتاح نمادین 27 طرح مقاوم‌سازی مسکن مهر در اردبیل اظهار داشت: در فاصله زمانی خدمات دولت نهم و دهم 907 واحد مسکن شهری را بنیاد مسکن احداث و در اختیار متقاضیان قرار داده است و امسال نیز عملیات احداث 750 واحد با 20 میلیارد تومان اعتبار شروع شده است.

وی به مسئولیت سنگین بنیاد مسکن در تامین مسکن محرومان و نیازمندان اشاره کرد و افزود: براساس فرمایش امام راحل در بنیان نهادن حساب 100 بنیاد مسکن تامین سرپناه برای نیازمندان را در دستور کار قرار داده به طوری که در سال‌های اخیر در این زمینه توفیقات خوبی نیز نصیب این مجموعه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل همچنین به ساخت مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز اشاره کرد و بیان داشت: 18 شهر استان اردبیل جزو شهرهای زیر 25 هزار نفر محسوب می‌شوند که براساس سهمیه ابلاغی در دو سال اخیر 4 هزار و 500 واحد مسکونی در این شهرها در حال احداث است.

حاج‌علیزاده خاطرنشان کرد: ما بیشتر از این و حدود 5 هزار متقاضی را به بانک‌های عامل معرفی کردیم تا از این تسهیلات استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو شورای مسکن استان اردبیل با بیان اینکه از این تعداد حدود 4 هزار و 350 نفر موفق به عقد قرارداد در بانک‌های عامل شده‌اند تصریح کرد: ما تاکنون به 97 درصد تعهدات خود عمل کردیم به طوری که بخشی از این واحدهای مسکونی با دریافت تسهیلات در چهار مرحله شروع شده است.

حاج‌علیزاده همچنین به رتبه سوم کشوری استان اردبیل در بحث مطالعات و تهیه طرح هادی روستایی نیز اشاره کرد و افزود: ما تاکنون برای 550 روستای بالای 50 خانوار طرح هادی تهیه کردیم و براساس برنامه پنجم توسعه در حال طراحی طرح هادی برای روستاهای بالای 20 خانوار هستیم که در این زمینه نیز تهیه طرح هادی برای 280 روستا در دستور کار است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول