اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ساه عاشورا:

دشمنان به دنبال مجلس تشریفاتی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: تلاش دشمن برای تشکیل یک مجلس ناکارآمد، بی‌تأثیر و تشریفاتی در دوره نهم است.

دشمنان به دنبال مجلس تشریفاتی هستند
علی‌اکبر پورجمشیدیان امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به شرایط کشور نعمت ولایت‌فقیه را برجسته ارزیابی و اظهار کرد: نفوذ اسلام و تاثیر انقلاب اسلامی در امروزه جهان انکارناپذیر است.

فرمانده سپاه عاشورا صدور فرهنگ اسلامی را یادآور شد و گفت: امروز اتفاقات مهمی در جهان در حال رخ دادن است و بنا به فرمایش رهبری تحولات مهمی در حال وقوع است.

پورجمشیدیان شرایط امروز  انقلاب اسلامی در جهان را برجسته‌تر از گذشته دانست و گفت: تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در جهان موجب افزایش دشمنی‌ها شده است.

وی اضافه کرد: شرایط داخلی نیز غیرقابل مقایسه با قبل از انقلاب است و دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل مقایسه با دهه‌های قبل از انقلاب است.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی و تفکر انقلاب اسلامی برجسته‌تر از هر زمان بر جوانان تاثیر می‌گذارد و پیوند عاطفی جوانان جهان بر انقلاب و رهبری را امروز شاهد هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: تحریم‌های ضدانسانی غرب بر علیه ایران نکته ننگی برای غرب بوده و غیرقابل قبول است.

وی اضافه کرد: تحریم‌هایی که غرب بر علیه ایران روا می‌دارد بر اصول انسانی نیز استوار نبوده و در برخی موارد حقوق اولیه بشری را نیز نقض می‌کند.

پورجمشیدیان یادآور شد: در حال حاضر نیز تحریم‌ها با شدت بیشتری ادامه یافته که باید از این امر در زمینه فرصت‌سازی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نیز باید در شرایط کنونی نقش موثر خود را ایفا کنند و شرایط را به فرصت تبدیل کنند و اصحاب رسانه در مثبت‌سازی شرایط نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: تحریم فروش نفت ایران به غرب خواست بسیجیان است تا از فرصت ذخیره نفت برای آیندگان و استفاده بهتر از این نعمت خدادادی صورت گیرد.

پورجمشیدیان گفت: امروز در حالی که جهان غرب در موضع ضعف قرار دارد می‌توان کارهای زیادی انجام داد و در این راستا استفاده از فرصت‌ها ضروری و مهم است.

وی تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی در نقطه قوت قرار دارد و اگر روحیه ضداستکباری در ملت بالا رود می‌توان از فرصت‌های عالی بهره برد.

فرمانده سپاه عاشورا از تلاش دشمن برای تشکیل یک مجلس ناکارآمد، بی‌تأثیر و تشریفاتی در دوره نهم خبر داد و تأکید کرد: اگر نمایندگان این دوره از مجلس شورای اسلامی ولایتمدار، انقلابی و شجاع باشند، همه این دغدغه‌ها و نگرانی‌های ملت مؤمن ایران برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول