اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

نخستین جشنواره نمایش طنز کهنوج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: نخستین جشنواره «نمایش‌های صحنه‌ای کوتاه و طنز» از 12 تا 22 بهمن ماه جاری در شهرستان کهنوج به اجرا درمی‌آید.

نخستین جشنواره نمایش طنز کهنوج برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام سید احمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: برنامه شب شعر طنز در 19 بهمن ماه جاری با حضور تمام طنزپردازان شهرستان‌های جنوبی استان کرمان در سالن شهید مداحی‌پور جیرفت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در ایام دهه فجر در شهرستان کهنوج افزود: نخستین جشنواره «نمایش‌های صحنه‌ای کوتاه و طنز» نیز از 12 تا 22 بهمن ماه در این شهرستان به اجرا در می‌آید.

حسینی با تأکید بر اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در ایام‌الله دهه فجر در شهرهای جنوبی استان کرمان تصریح کرد: همچنین 20 بهمن ماه در شهرستان جیرفت جشن بزرگ انقلاب توسط این اداره کل در سالن شهید مداحی‌پور برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در 22 بهمن ماه نیز در دبیرستان فاطمیه شهرستان منوجان برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

حسینی همچنین با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی در شهرستان رودبار بیان داشت: این دوره‌های آموزشی فرهنگی و هنری به مدت دو روز برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری این کلاس‌ها را ارتقا سطح علمی و عملی هنرمندان بیان کرد و اذعان داشت: رشد سطح علمی هنرمندان موجب افزایش سطح فرهنگ در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ش30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول