اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیش از یک‌میلیون نخل آبیاری شدند

اتمام آبیاری نخیلات شبکه آبیاری منطقه آبپخش

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از اتمام آبیاری نخیلات شبکه آبیاری منطقه آبپخش خبر داد.

اتمام آبیاری نخیلات شبکه آبیاری منطقه آبپخش

سید مهدی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت:‌ آبیاری نخیلات و اراضی کشاورزی از مهم‌ترین مسائلی است که بر کیفیت و کمیت تولید محصولات تاثیر می‌گذارد و شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر با تمام توان در راستای آبیاری مطلوب نخیلات و اراضی کشاورزی اقدام می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر عنوان کرد: آبیاری پس از برداشت محصول نخیلات بخش آبپخش از 18 مهرماه در بخش آبپخش آغاز شد و از ابتدای آغاز آبیاری نخیلات کارشناسان و پرسنل این شرکت به صورت شبانه‌روزی بر نحوه آبیاری نخیلات نظارت داشته‌اند تا آبیاری پس از برداشت محصولات به نحو مطلوب انجام شود.

موسوی با اشاره به اینکه آبیاری نخیلات تحت پوشش حوزه آبیاری بخش آبپخش به پایان رسیده است، بیان داشت: در روزهای گذشته پس از ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر آبیاری نخیلات بخش آبپخش به پایان رسیده و بیش از یک میلیون اصله نخل آبیاری شدند.

وی اضافه کرد: تنها نخیلات کانال آبیاری دشتی که در حال اجرای پوشش بتنی شبکه‌های آبیاری در آن بوده‌ایم باقی مانده که هم‌اکنون با تلاش کارکنان و کارشناسان شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر شاهد اجرای آن هستیم و امیدواریم در روزهای آتی به پایان برسد.

این مسئول ابراز داشت: پوشش بتنی کانال‌های آبیاری از اقدامات مهمی است که سبب جلوگیری از هدررفت منابع آبی و افزایش راندمان انتقال آب می‌شود و در سال‌های اخیر شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر اقدامات ارزنده و شایان ذکری در این راستا انجام داده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خاطر نشان کرد: آب‌بهای پرداختی کشاورزان یکی از مهم‌ترین منابع مالی شرکت در راستای خدمات‌رسانی به کشاورزان است و از ایشان می‌خواهیم با پرداخت به‌موقع آب‌بهای نخیلات خود شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر را در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر و بیشتر در راستای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی منطقه یاری رسانند.

موسوی اذعان داشت: با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به نام "جهاد اقتصادی" مزین کرده‌اند برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و بهتر به کشاورزان اقدام کنیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول