اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

یادواره 64 شهید دانش‌آموز اسدآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره 64 شهید دانش‌آموز شهرستان اسدآباد برگزار شد.

یادواره 64 شهید دانش‌آموز اسدآباد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بعد از ظهر امروز به مناسبت دهه فجر و در دومین روز از این روز یادواره 64 شهید دانش‌آموز شهرستان اسدآباد با حضور استاندار همدان، مسئولان ادارات و دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه اسدآباد در این مراسم با اشاره به روایاتی از ائمه اطهار (ع) اظهار داشت: جان دادن در راه و رضای خداوند متعال یک سعادت است که دانش‌آموزان شهید اسدآباد به این مقام شامخ دست پیدا کردند.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد خطاب به دانش آموزان گفت: اگر چه امروز جنگ به صورت فیزیکی وجود ندارد اما نباید از ترفند دشمنان با استفاده از جنگ نرم و حمله به ارزش‌ها و اعتقادات غافل شد.

وی ادامه داد: باید بیش از پیش نسبت به این مسائل توجه داشته باشیم و سبب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شوم آنان شویم. 

 امام جمعه اسدآباد برگزاری یادواره‌های شهدا را در ایام دهه فجر زنده کردن ارزش‌های اسلامی و زنده نگه داشتن خون شهدا خواند و گفت: دهه مبارک فجر یادآور عظمت ملت و خون‌های پاک شهدا، شجاعت ایثارگران و تدابیر امام راحل (ره) است که تمام اقشار مردم باید سعی کنند ارزش‌های انقلاب در این دهه زنده شود و گرد و غبار روی آن ننشیند.

وی با تاکید بر آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های والای انقلاب تصریح کرد: پیروزى انقلاب اسلامى در ایران، امیدى در دل ملت‌ها و مبارزان مسلمان در همه جاى عالم پدید آورده که امروزه می‌طلبد برای پایداری و تقویت این انقلاب در جهان ولایت‌مداری را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

حسینی مجد در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس نهم از مردم و دانش‌آموزان خواست حضور پر شور و حداکثری در پای صندوق های آرا داشته باشند.

وی همچنین با تأکید بر حضور پر شور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: شرکت در این راهپیمایی و انتخابات می‌تواند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول