اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان سپاه حضرت جوادالائمه (ع)

یادواره شهدای پاسدار اسفراین برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره ۶۶ شهید پاسدار شهرستان اسفراین با حضور مسئولان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی و آحاد مردم برگزار شد.

یادواره شهدای پاسدار اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار اسفراین، خون شهیدان را بیمه کننده این انقلاب دانست.

حجت‌الاسلام محمد احمدی‌خرم اظهار داشت: این جلسات باید مرتبا برگزار شود تا بدانیم در محضر چه کسانی هستیم و رسالت خون چه کسانی بر گردن ماست و این تکلیف ما را نسبت به دین و انقلاب سنگین‌تر می‌کند.

وی تاکید کرد: شهدا جان و آنچه را که داشتند تقدیم خداوند کردند و خانواده‌های شهدا بدانند که اینان به بهترین نوع رفتن رفته‌اند و کار خدایی کردند.

حجت‌الاسلام احمدی‌خرم تصریح کرد: شهدا نسبت به کسانی که در راه ولایت ثابت قدم بوده و ادامه دهنده راه‌شان هستند خوشنود بوده اما از کسانی که به دل ولایت خون کردند ناراضی‌اند.

وی ضمن یادآوری جریان فتنه بعد از انتخابات سال ۸۸ گفت: امروز گروه فتنه و انحراف در یک خط‌اند تا در حاکمیت نظام رخنه کنند و به رهبری برای مذاکره با آمریکا فشار بیاورند و شهدا از دست اینان گله مندند.

وی تاکید کرد: ما برای تجدید میثاق با شهدا اینجا جمع شده‌ایم و شهدا سفارش موکد به ولایت و رهبری داشتند و این یعنی شهدا با بصیرت‌ترین افراد بودند امروز تمام هجمه دشمن به ولایت و رهبری است چون رهبری عمود خیمه انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار داشت: تمام ضربه‌ای که اسلام از دوران صدر اسلام خورده از همین بی‌بصیرتی افراد بوده و شهادت امامان ما نشانه‌ای بر این مدعاست اما اکنون خداوند به مردم ما بصیرتی خوبی داده و حضور جوانان مومن و متعهد باعث شده که توطئه دشمنان نقش بر آب شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز جریان فتنه و انحراف یک هدف را دنبال می‌کند و آن براندازی نظام است اما بصیرت جوانان باعث شده که آنان موفق نشوند و این نشانه پیمان ما با شهداست که در خط رهبری باشیم و اما یک امتحان بزرگ دیگر در پیش است و آن انتخابات است و ما باید کسانی را انتخاب کنیم که ولایتمدار و در خط ولایت باشند تا به این پیمانمان وفادار باشیم.

بر پایه این خبر، در پایان این آیین، هدایایی به خانواده‌های شهدا به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول