اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان:

دنیا مدیون خدمات امام (ره) به اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان گفت: بیداری اسلامی در عرصه سیاسی نشأت گرفته از الگو و تفکر امام راحل(ره) است و دنیا مدیون خدمات امام (ره) است.

دنیا مدیون خدمات امام (ره) به اسلام است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم محوری زنگ گلبانگ انقلاب که با حضور تمامی مسئولان دستگاه‌های مختلف استان برگزار شد، اظهار داشت: خدمات امام راحل(ره) در قلمرو دین در متن امت و در حوزه قلمرو کشور در متن ملت و در حوزه اسلام، جهان را از انزوا و فضای انفرادی مهجور و غربت نجات داد و به عرصه حاکمیت جدایی ناپذیر دین از سیاست تبدیل ساخت.

وی با اشاره به حجم وسیع و گسترده احکام متعالی قرآن در اسلام برخی از حاکمان مادی‌گرای غربی را مورد خطاب قرار داد و افزود: برخی از حاکمان مستبد دنیا هنوز در تفکر قرون وسطایی به سر برده و باور خروش عظیم بیداری اسلامی که حاصل رشد فزاینده تفکر وابستگی دین و سیاست است را نادیده گرفته اند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: امروز مردم ایران اسلامی تنها ملتی است که با افتخار به خودباوری و خود استقلالی فکری، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی متمایز از سایر کشورها روی پای خود ایستاده و بدون وابستگی غربی و شرقی تصمیم گیرنده برای آینده و ادامه راه انقلاب و اهداف امام در سایه رهبری و ولایت است.

سلیمانی به دوران توحش و خفقان قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر 33 سال دوران افتخار و استقلال را با قبل از انقلاب فجر آفرین به رهبری امام کبیر معطوف کنیم، شرایط اختناق و استبداد آن زمانی را به درستی احساس خواهیم کرد.

وی گفت: امروز مصداق فرمایش امام راحل که " آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" را هم اکنون نه تنها در کشور جمهوری اسلامی بلکه در تمام کشورهایی که بیداری اسلامی در آنها شکل گرفته به عینه به منصه ظهور رسیده است.

انتهای پیام/صا20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول