اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدای سازمان صدا و سیما:

رادیو معارف و کانال ندای اسلام مولود انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون صدای سازمان صدا و سیما گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای مختلفی داشته که از جمله آنها رادیو معارف و کانال ندای اسلام بوده که به عنوان مولود انقلاب محسوب می‌شود.

رادیو معارف و کانال ندای اسلام مولود انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین صوفی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح استودیو و نودال دیجیتال پخش رادیو معارف و افزایش رسمی یک ساعته برنامه‌های کانال ندای اسلام که در سالن رادیو معارف برگزار شد، اظهار کرد: سالروز پیروزی انقلاب یادآور فرازهای مهمی برای ملت بوده و ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی را برای ملت بیان می‌کند.

وی با اشاره به شکل‌گیری انقلاب اسلامی از سال‌های 41 و 42 گفت: حرکت عظیمی از مدرسه فیضیه به رهبری روحانیت و امام خمینی(ره) آغاز شد و مردم همه شهرها به انقلاب پیوستند و انقلاب بزرگی شکل گرفت.

معاون صدای سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب حوادث مختلف رقم خورد و این حماسه جاوید در نتیجه ایثارگری مردم، ایثارگران، جانبازان، شهدا، مهربانی و محبت بین مردم رقم خورد که تبدیل به جریان بالنده، پویا و سازندگی شده و در همه عرصه‌ها توسعه خوبی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه رادیو معارف و کانال ندای اسلام مولود انقلاب است، گفت: انقلاب مولود معارف شیعه و اهل بیت(ع) بوده و معارف شیعه سبب به وجود آمدن انقلاب عظیم و باشکوه شد که یکی از دستاوردهای آن شبکه رادیویی معارف در حوزه معارفی است.

صوفی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ساده به وقوع نپیوست، بلکه مرهون تلاش‌های چند ساله مردم انقلابی بود و سال‌ها شکنجه، تبعید و به شهادت رساندن فرزندان کشور سبب شد انقلاب شکل بگیرد.

وی ادامه داد: آزادی بیان، اندیشه و آزادی یکی از برکات انقلاب است و این امر به برکت خون شهدا به دست آمده است.

معاون صدای سازمان صدا و سیما عنوان کرد: بخشی از آموزه‌های دینی از سوی رادیو معارف تبیین و تبلیغ می‌شود.

وی با بیان اینکه باید امروز اصول، موازین، بایدها، نبایدها، اندیشه‌ها و خطوط فکری را ترویج، تبیین و معرفی کنیم، گفت: ایجاد شبکه‌های رسانه‌های رادیویی و تلویزیونی یکی از راه‌های معرفی، اصول، افکار و اندیشه‌های دین اسلام است و اکنون رادیو معارف برای مخاطبان فارسی‌زبان و کانال ندای اسلامی مخاطب انگلیسی زبان رسالت تولید برنامه را بر عهده دارد.

صوفی خاطرنشان کرد: رادیو معارف و کانال ندای اسلام با تولید برنامه‌های عمومی و تخصصی توانسته رضایت مخاطب را جذب کرده و در بین اقشار مختلف مخاطبان خاصی داشته باشد.

وی با اشاره به شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی گفت: اکنون با توجه به امکانات دسترسی فراوانی ایجاد شده و برنامه‌های معارفی ضد و همسویی با ما را پخش می‌کنند.

معاون صدای سازمان صدا و سیما تاکید کرد: باید برنامه‌ها از محتوای غنی  و برنامه‌سازان از ابتکار و ذوق برخوردار باشند تا مخاطب را غنی کنند.

وی با اشاره به اعطای لوح‌های ساماندهی به کارمندان بخش‌های مختلف رادیویی گفت: کسانی‌ که تحصیلات مورد نیاز را داشتند و اعتماد مسئولان را کسب کرده بودند به تدریج در حوزه افراد ساماندهی شده قرار گرفتند.

صوفی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 90 فعالیت ساماندهی افراد فعال در بخش رادیویی آغاز شد و تاکنون 200 نفر از نیروهای بخش‌های رادیویی ساماندهی شدند و این تعداد رقم قابل توجهی است.

وی عنوان کرد: امروز 16 نفر از همکاران رادیو معارف با دریافت لوحی ساماندهی می‌شوند. 

معاون صدای سازمان صدا و سیما یادآور شد: فعالیت در حوزه رادیو در استان‌ها نسبت به تهران علاوه بر مسئولیت تولید و پخش، دارای مسئولیت پشتیبانی بوده که شامل فعالیت‌هایی مانند فعالیت‌های عمرانی، نگهداری استودیو، پیگیری فرستنده و افزایش فرستنده است.

انتهای پیام/ج10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول