اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن کنگره ملی گفتمان مهدویت:

هدف شبهات مهدویت اعتقاد نسل جوان است

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن کنگره ملی گفتمان مهدویت گفت: شبهات مهدویت اعتقاد نسل جوان را مورد هدف قرار داده است.

هدف شبهات مهدویت اعتقاد نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام ناصر شکریان ظهر امروز در نخستین کنگره ملی مهدویت اظهار داشت: فراخوان مقالات این کنگره از سال قبل آغاز شد و بنا بود در نیمه شعبان انجام شود.

وی افزود: بنا به درخواست‌هایی آن را به آغاز امامت امام عصر(عج)، میلاد پیامبراکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و ایام‌الله دهه‌فجر موکول کردیم.

وی بیان داشت: تلاش شده مقالات در قالب موضوعاتی باشد که تا به امروز کمتر به آن توجه و پرداخته شده و مورد نیاز جامعه امروز است و همچنین متناسب با شبهاتی که درباره مهدویت مطرح بوده انتخاب شود.

شکریان با اشاره به اینکه فراخوان مقاله در سه محور مهم انجام شده است تصریح کرد: محور اول غرب و مهدویت، شبهاتی که در جهان غرب امروز به وجود آمده که فراخوان آن شامل 10 موضوع مهم بوده و همچنین محور آسیب‌شناسی و محور عصر ظهور از دیگر محورهای فراخوان بوده است.

وی افزود: از بین مقالات ارسالی 14 مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شد که نه مقاله از خارج استان و پنج مقاله از داخل استان بوده و در کتابی به چاپ رسیده و در قالب بسته‌های فرهنگی ارائه می‌شود.

دبیر انجمن کنگره ملی گفتمان مهدویت اظهار داشت: با توجه به شبهات سنگینی که امروزه به مهدویت وارد شده و نسل جوان ما را مورد هدف قرار داده است، باید توجه به بحث مهدویت از اولویت کارهای ما قرار گیرد و وظیفه ما است تا در این راه تلاش وافری داشته باشیم و با این کار گام موثری برای رفع نگرانی‌های امام زمان(عج) برداریم.

انتهای‌پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول