اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان پارس‌آباد:

پارس‌آباد صاحب هفت مرکز آموزش عالی شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شهرستان پارس‌آباد هفت مرکز آموزش عالی راه‌اندازی شده است.

پارس‌آباد صاحب هفت مرکز آموزش عالی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی در جلسه گفتمان انقلاب اسلامی، توسعه و عدالت اظهار داشت: توسعه‌ای که در تمام زمینه‌ها در سه دهه گذشته اتفاق افتاده است توسعه قابل تامل است و باید قدر این پیشرفت و توسعه روز‌افزون را دانست.

وی با بیان اینکه در گذشته روستاها و حتی مناطق شهری پارس‌آباد صاحب آب، برق، گاز و امکانات ارتباطی نبودند، گفت: ما قبل از انقلاب حتی در یک روستا آب شرب و امکانات برق نداشتیم در حالی که هم اکنون تمام روستاهای پارس‌آباد از نعمت برق و بخش عظیمی از روستاها نیز از نعمت آب شرب بهره‌مند هستند.

کریمی ادامه داد: هم اکنون در تمام روستاها وسایل ارتباط جمعی موجود است و در حوزه دانشگاه و آموزش عالی نیز این شهرستان بعد از پیروزی انقلاب صاحب هفت مرکز آموزش عالی با 45 رشته تحصیلی و تحصیل 7 هزار و 300 دانشجو شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری شهرستان پارس‌آباد در مورد توسعه مراکز بهداشتی نیز بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب دو بیمارستان امام و 100 تختخوابی ارس به همت تامین اجتماعی راه‌اندازی شده و یک بیمارستان مجهز 120 تختخوابی نیز در این شهرستان در حال اجرا است.

کریمی به احداث و راه‌اندازی مرکز درمان بستر اصلاندوز اشاره کرد و افزود:‌ هم اکنون در این شهرستان 66 خانه بهداشت و سه درمانگاه مجهز فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود به پیشرفت‌های حوزه تربیت بدنی اشاره کرد و اظهار داشت:‌ هم اکنون در این شهرستان 14 سالن سرپوشیده تربیت بدنی و دو سالن آموزش و پرورش، یک سالن ورزشی کارگران و یک سالن ورزشی کشت و صنعت مغان وجود دارد و زمینه جذب جوانان را به این اماکن فراهم آورده است.

انتهای پیام/ح20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول