اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان هلال‌احمر خراسان‌جنوبی:

14 هزار دانش‌آموز، عضو جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی هستند

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از عضویت 14 هزار و 617 دانش‌آموز استان در جمعیت‌ هلال‌احمر خبر داد.

14 هزار دانش‌آموز، عضو جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا عارف‌زاده ظهر امروز در مجمع استانی مربیان شاخه دانش‌آموزی جمعیت هلال‌احمر استان اظهار داشت: این مجمع با هدف بررسی روند کاری مربیان شاخه دانش‌آموزی هلال‌احمر در مدارس و ‌بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای مناسب برای انجام فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه هلال‌احمر در جامعه برگزار شده است.

وی گفت: مربیان شاخه دانش‌آموزی هلال‌احمر در مدارس از ابتدای سال با جذب بیش از 47 دانش‌آموز در هر مقطع راهنمایی و متوسطه استان توانستند عده زیادی از علاقه‌مندان را با هلال‌احمر، اهداف و فعالیت‌های آن آشنا سازند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از برگزاری مجمع دبیران دانش‌آموزی در آینده نزدیک خبر داد.

عارف‌زاده با اشاره به شعار جمعیت هلال‌احمر با عنوان "هر خانواده یک امدادگر" گفت: امسال با برگزاری مسابقات رقابت مهر و آموزش‌های فراگیر درصدد هستیم تا بتوانیم فرهنگ ایمنی را گسترش داده و این شعار را تحقق بخشیم.

وی یادآور شد: هم‌اکنون در خراسان‌جنوبی 311 مربی هلال‌احمر در شاخه دانش‌آموزی فعال هستند و 14 هزار و 617 دانش‌آموز نیز عضو جمعیت هلال‌احمر استان هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی نیز در مورد تربیت صحیح دانش‌آموزان گفت: دوران راهنمایی برای دانش‌آموزان دوران حساسی است و معلمان باید با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی در تربیت و هدایت دانش‌آموزان تلاش کنند.

حجت‌الاسلام علی‌محمد درویشی گفت: تربیت دانش‌آموزان باید طوری باشد که جوان ما خالصانه برای خدمت به بشریت و جلب رضایت خدا پیشتاز باشد و جمعیت هلال‌احمر عرصه خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است.

موسی تفضلی‌نسب، رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی نیز با اعلام آمادگی این نهاد برای کمک‌رسانی به مردم گفت: سازمان دانش‌آموزی آمادگی کامل دارد تا در بخش‌های مختلف از جمعیت هلال‌احمر پشتیبانی کند.

در پایان 200 نفر عضو شرکت‌ کننده در این مجمع در دو  کارگاه آموزشی فوریت‌های پزشکی و آتل‌بندی در شکستگی‌ها شرکت کردند.

هم‌چنین از مربیانی که گروه‌های دانش‌آموزی آنان در مسابقات رقابت مهر کشوری افتخارآفرینی کردند، تجلیل شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول