اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان جنوبی خبر داد

فعالیت 311 کانون دانش‌آموزی هلال‌احمر در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 311 کانون دانش‌آموزی هلال‌احمر در خراسان جنوبی گفت: فعالیت ترویج فرهنگ نوع‌دوستی رسالت اصلی این کانون‌هاست.

فعالیت 311 کانون دانش‌آموزی هلال‌احمر در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمدرحیم شهریاری پیش از ظهر امروز در نشست مشترک کارشناسان سازمان دانش‌آموزی و معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان با تاکید بر اهمیت موضوع کمک به همنوع در تمام زمان‌ها اظهار داشت: به عضویت درآمدن دانش‌آموزان در شاخه دانش‌آموزی جمعیت هلال‌احمر قبول اشاعه فرهنگ انسانیت و نوع‌دوستی در میان سایران است.
وی ضمن تأکید بر برگزاری کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه در مقاطع مختلف تحصیلی و سنی گفت: امروزه جمعیت هلال‌احمر می‌کوشد تا شعار در هر خانواده یک امدادگر را تحقق بخشد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی ادامه داد: برنامه‌ریزی منظم، منسجم و هماهنگ کارشناسان سازمان دانش‌آموزی و جمعیت هلال‌احمر برای برگزاری نشست‌های ماهانه به منظور رفع برخی نارسایی‌ها و ناهماهنگی‌های موجود می‌تواند کمک شایانی به ارتقای سطح برگزاری کلاس‌ها و آموزش‌های کانون‌های دانش‌آموزی کند.
شهریاری اظهار داشت: مربیان و کارشناسان مربوطه باید بکوشند تا ضمن حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، هنری دانش‌آموزان عضو هلال‌احمر در مدارس، برای ایجاد روحیه نشاط و پویا و همچنین فراهم آوردن فرصتی برای شکوفا شدن استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان و آمادگی هرچه بیشتر آنان اقدام به برگزاری اردوها و مانورهای توان‌‌افزایی کنند.
وی با اشاره به وجود دو مجتمع دانش‌آموزی هلال احمر در استان گفت: در کل کشور 14 مجتمع دانش‌آموزی هلال‌احمر وجود دارد که به نگهداری دانش‌آموزان محروم روستایی برای ادامه تحصیل در شهر می‌پردازند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی از کارشناسان دانش‌آموزی خواست نسبت به معرفی دانش‌آموزان مستعد نیازمند به این مجتمع‌ها اقدام کنند.
شهریاری ضمن تقدیر از حضور پرشور دانش‌آموزان، مربیان و کارشناسان دانش‌آموزی مدارس در جمع‌آوری کمک برای مردم قحطی زده سومالی گفت: این حضور ارزشمند و انسان دوستانه مردم استان سبب شد تا خراسان جنوبی مقام اول جمع‌آوری کمک‌های نقدی را در سطح کشور از آن خود کند.
وی یادآور شد: در استان خراسان جنوبی 311 کانون دانش‌آموزی هلال‌احمر در مدارس استان فعالیت می‌کند که 14 هزار نفر دانش‌آموز عضو این کانون‌ها هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول