اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین بازی خانگی لیگ دسته اول والیبال

هلال‌احمر قم میزبان آینده‌سازان قزوین است

خبرگزاری فارس: تیم والیبال هلال‌احمر قم در سیزدهمین هفته لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور از تیم والیبال آینده‌سازان قزوین پذیرایی می‌کند.

هلال‌احمر قم میزبان آینده‌سازان قزوین است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور، امروز وارد هفته ششم از دور برگشت خود می‌شود و طی آن هلال‌احمر قم در دیداری تقریباً تشریفاتی در خانه به مصاف تیم والیبال آینده‌سازان قزوین خواهد رفت.

شاگردان علیرضا خوش‌رویی در تیم والیبال هلال‌احمر قم دور برگشت مرحله گروهی را به هیچ عنوان با نتایج خوبی آغاز نکرده‌اند و در حالی که از پنج بازی قبل خود هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند به مصاف تیم والیبال آینده‌سازان قزوین می‌روند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، دیدار تیم‌های والیبال هلال‌احمر قم و آینده‌سازان قزوین از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 عصر امروز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه در سالن شهید محمود رضاییان اصفهان به انجام خواهد رسید.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم والیبال مردان هلال‌احمر قم برگزار می‌شود که نماینده والیبال استان قم در دیدار رفت خود با آینده‌سازان قزوین که در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد، با نتیجه سه بر یک به هلال‌احمر قم باخته‌اند.

با این حال برخلاف اهمیت و حساسیت‌هایی که بازی رفت دو تیم در قزوین داشت، دیدار برگشت دو تیم تقریباً حالت تشریفاتی دارد و تیم‌های رده‌های پنجم و ششم جدول رده‌بندی در تلاش برای کسب سه یا دو امتیاز بازی و جبران امتیازات از دست رفته در دیدارهای قبلی خود بازی بسیار مهمی را در هفته ششم از نیم فصل دوم برابر یکدیگر برگزار می‌کنند.

والیبالیست‌های هلال‌احمر قم بعد از هفته پایانی دور رفت که آذر ماه امسال در خانه میزبان یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل خود برابر تیم والیبال شهرداری زنجان بودند و بازی برده را با شکست سه بر دو عوض کردند، چهار باخت متوالی دیگر نیز متحمل شده‌اند و دیگر بختی برای صعود به مرحله دوم لیگ دسته اول والیبال کشور ندارند.

از هفته نخست از نیم فصل دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور تاکنون نیز شاگردان علیرضا خوش‌رویی در تیم والیبال هلال‌احمر قم به ترتیب برابر تیم‌های والیبال گل گهر سیرجان، راه و ترابری اصفهان، هیئت شیروان و شفق اردکان یزد به چهار باخت دیگر تن داده‌اند.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور تیم والیبال گل گهر سیرجان در صدر ایستاده است، راه و ترابری اصفهان در مکان دوم جای دارد و تیم‌های شهرداری زاهدان و شفق اردکان یزد سوم و چهارم هستند.

در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور امسال 14 تیم حضور دارند که در دو گروه بازی‌های مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند و از هر گروه چهار تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد تا قهرمان مسابقات این فصل مشخص شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول