اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش تاکید کرد

استقرار ادارات دولتی مهم‌ترین نیاز آبپخش است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: استقرار ادارات دولتی مهم‌ترین نیاز آبپخش است که همواره مورد تاکید مسئولان بخش و شهر آبپخش بوده است.

استقرار ادارات دولتی مهم‌ترین نیاز آبپخش است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی ظهر امروز در نشست با مسئولان آبپخشی اظهار داشت: نیاز آبپخش به استقرار ادارات دولتی از مهم‌ترین نیازهای شهر آبپخش و خواسته‌های شهروندان آبپخشی است که شورای اسلامی شهر آبپخش در دو سال اخیر تلاش‌ها و اقدامات زیادی در این راستا انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: از ابتدای استقرار بخشداری در آبپخش تلاش‌های زیادی برای استقرار ادارات دولتی و مراکز علمی در آبپخش داشته‌ایم و پیشرفت‌های نسبتا خوبی در این راستا شاهد بوده‌ایم.

رضایی ادامه داد: شورای اسلامی شهر آبپخش خود را خدمتگزار مردم می‌داند و همواره بیشترین تلاش را برای ارائه خدمات به مردم و برطرف ساختن نیازهای ایشان انجام داده است.

وی اضافه کرد: مهاجرپذیری و افزایش جمعیت شهر آبپخش از عوامل مهمی است که بر لزوم استقرار ادارات دولتی در بخش مرکز بخش آبپخش تاکید دارد.

رضایی با بیان اینکه آبپخش از لحاظ جمعیتی دومین شهر بزرگ شهرستان دشتستان است، ابراز داشت: به دلیل نبود ادارات دولتی و نمایندگی‌های ادارات در مرکز این بخش هر روزه شاهد مراجعت جمع کثیری از شهروندان آبپخشی و اهالی روستاهای همجوار به مرکز شهرستان و بخش‌های همجوار برای انجام امور اداری خود هستیم که با استقرار ادارات دولتی در این بخش این مسئله برطرف می‌شود.

این مسئول در همین راستا عنوان کرد: از ابتدای سال جاری شاهد استقرار نمایندگی ثبت احوال در شهر آبپخش بودیم و با پیگیری‌هایی که داشته‌ام اداره دامپزشکی آبپخش که در نیمه دوم سال جاری شاهد تعطیلی آن بودیم مجددا در بخش آبپخش فعالیت خود را از سر گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اذعان داشت: با تلاش‌هایی که در سال‌های اخیر داشته‌ایم دادگاه عمومی بخش آبپخش در تابستان سال جاری مصوب گردید و پس از تعیین قاضی شاهد فعالیت این اداره در مرکز بخش آبپخش خواهیم بود.

رضایی گفت: در مذاکراتی که با مسئولان دادگستری شهرستان و استان داشته‌ام ساختمان دادگاه عمومی بخش آبپخش در دهه فجر انقلاب اسلامی کلنگ‌زنی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اظهار داشت: در طول سال‌های اخیر با تمام توان در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز شهر آبپخش تلاش کرده‌ام و با تمام توان برای پیشرفت آبپخش تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول