اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

1296 واحد مسکن مهر در پارس‌آباد در حال احداث است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: بیش از یک هزار و 296 واحد مسکن مهر در شهرستان پارس‌آباد در دست اقدام و اجرا است.

1296 واحد مسکن مهر در پارس‌آباد در حال احداث است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی پیش  از ظهر  امروز در مراسم افتتاح چندین پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در پارس‌آباد اظهار داشت: بیش از 100 هکتار زمین برای احداث مسکن مهر در اختیار مسکن و شهرسازی قرار گرفته که قرار است در فاز اول 120 واحد اجرایی شود که تا سه ماه آینده این واحد‌ها تکمیل و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: همزمان با ایام دهه فجر 29 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی با اعتبار 19 میلیارد و 200 میلیون تومان 16 بهمن ماه امسال با حضور استاندار اردبیل به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد یادآور شد: سه طرح از این مجموعه توسط بخش خصوصی و در حوزه اقتصادی با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد تومان و اشتغالزایی 105 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

کریمی این پروژه‌ها را شامل افتتاح کشتارگاه صنعتی پارس‌آباد به همت بخش خصوصی با اشتغالزایی 49 نفر و ظرفیت کشتار 300 دام سبک و سنگین اعلام کرد.

این مسئول اضافه کرد: این پروژه در سربند پارس‌آباد با سرمایه‌گذاری 4 میلیارد و 350 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد تا با جمع‌آوری کشتار‌گاه‌های سنتی کشتارگاه صنعتی گوشت مورد نیاز اهالی منطقه را تامین کند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد همچنین از افتتاح کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت اشتغالزایی 49 نفر و تولید یک هزار و 100 تن مرغ با سرمایه‌گذاری 1.5 میلیارد تومان به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.

کریمی سومین پروژه‌ اجرایی بخش خصوصی را که همزمان با این ایام به بهره‌برداری می‌رسد را واحد تولیدی دستمال کاغذی اعلام کرد و افزود: در این مجموعه تولیدی نیز هفت نفر اشتغال پیدا کرده و این کارخانه توان تولید پنج تن دستمال کاغذی را در سال دارد.

وی با بیان اینکه مجموع اشتغال شکل گرفته در سایه افتتاح این پروژه‌ها 105 نفر است، اظهار داشت: از طرح‌های قابل افتتاح این ایام شبکه فرعی خدا‌آفرین یا همان ایستگاه پمپاژ مزرعه نمونه با 5 میلیارد تومان، افزایش ظرفیت پست برق شهرستان از 15 به 30 مگا وات با 2 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و گازرسانی به 6 روستای اصلاندوز و تازه‌کند اعلام کرد که با صرف یک میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد از افتتاح ساختمان چهار طبقه دانشگاه آزاد شهرستان پارس‌آباد با یک میلیارد تومان در این ایام خبر داد و افزود: آسفالت چندین راه روستایی با 411 میلیون تومان، و بهره‌برداری از انبار هلال احمر پارس‌آباد با 350 میلیون تومان از جمله پروژه‌هایی است که در یوم‌الله دهه فجر آماده افتتاح شده است.

کریمی در ادامه بیان داشت: به میمنت این ایام ساختمان کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان شماره دو پارس‌آباد با 195 میلیون تومان، سه خانه عالم روستایی با 55 میلیون تومان و آبیاری بارانی 7 هکتار به شکل پمپاژ و در داخل محدوده کشت و صنعت مغان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با اشاره به افتتاح دو واحد مسکن معلولان با 35 میلیون تومان اظهار داشت: به مناسبت این ایام چندین واحد مسکونی مدد‌جویان بهزیستی نیز توسط کمیته امداد و بهزیستی و بنیاد مسکن افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول