اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

استکبار از رمز‌گشایی اصالت انقلاب اسلامی ناتوان شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: استکبار جهانی امروز از رمز‌گشایی واقعی اصالت و مکتب جمهوری اسلامی ایران عاجز شده و قادر نیست حقیقت این معما را بازشناسی کند.

استکبار از رمز‌گشایی اصالت انقلاب اسلامی ناتوان شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته قرآن و هیئت‌های مذهبی مساجد دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما برگرفته از شعایر الهی، دینی و مکتبی است به گونه‌ای که اگر به فلسفه ایام دهه فجر نیز نگاه کنیم از این دهه می‌توان به عنوان ارزشمند‌ترین شعار و پیام قرآنی و اسلامی یاد کرد.

وی بیان داشت: ما امروز در یک رسالت سنگین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را درست و شایسته اطلاع‌رسانی و انتقال دهیم که در کمیته قرآن و هیئت‌های مذهبی بهترین راه برای انتقال این پیام اصیل مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: با نگاه بخشنامه‌ای و شکلی نمی‌توان این انتقال را به سرانجام رساند بلکه ما در انتقال پیام انقلاب اسلامی به یک نگاه واقع‌بینانه و شفاف‌سازی مسائل نیاز داریم تا بتوانیم به عنوان یک حجت واقعی این اصالت را انتقال دهیم.

ستوده با بیان اینکه در این ایام مردم راغب به شنیدن اتفاقات رخ داده هستند، افزود: در این زمینه با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغی می‌توان شایسته‌ترین دستاوردها و ماحصل انقلاب اسلامی را در قالب فرهنگ و هنر متعالی به نسل آینده منتقل کرد که در این زمینه ظرفیت هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و همچنین مساجد و پایگاه‌های معنوی بی‌نظیر و ممتاز است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما در این کمیته عمده مباحثمان در مردمی برگزار شدن برنامه‌ها است به طوری که سعی کردیم با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و روحانیون که نقش بی‌بدیلی را در پیروزی انقلاب ایفا کردند بهترین پیام‌ها و اصیل‌ترین یافته‌ها را به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب انتقال دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: این کمیته بیش از 150 برنامه با مشارکت دستگاه‌های مختلف در ایام دهه فجر برگزار می‌کند که اساس آن بر حضور گسترده مردم در صحنه و ساماندهی مجموعه‌ها و تشکل‌های مردمی است.

ستوده یادآور شد: در همین زمینه سعی شده است از قابلیت شورای هیئت مذهبی و کانون مداحان و سایر تشکل‌های غیر‌دولتی در این زمینه استفاده شود.

وی به تقارن هفته وحدت با برنامه‌های دهه فجر و همچنین آغاز زعامت و رهبری امام عصر (عج) اشاره کرد و گفت: در این باب باید فرصت پیش آمده را مغتنم شمرد و بر اهمیت موضوع وحدت و اتحاد در جامعه در تداوم مسیر آرمانی انقلاب تاکید کرد.

رئیس کمیته قرآن و هیئت‌های مذهبی مساجد اردبیل بیان داشت: علاوه بر برگزاری جشن‌ها در مساجد و حسینیه‌ها جشنواره قرآنی کودکان و نوجوانان، محفل انس با قرآن، اعزام روحانی به مساجد و همچنین برپایی گفتمان‌های دینی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

ستوده از برگزاری همایش تخصصی مداحان و هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای مساجد در ایام دهه فجر با هدف تبیین و روشنگری مسایل این ایام و همچنین آمادگی برای حضور در انتخابات مجلس خبر داد.

این مسئول در ادامه سخنان خود به موج بیداری اسلامی برگرفته از آرمان امام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور با شکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تمام فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند و به دنیا ثابت خواهد کرد که ملت ایران در آغاز سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب در مسیر آرمانی خود هستند.

ستوده ایران را تنها کشوری دانست که با حمایت مردم قادر به بیان خواسته و مطالبه خودشان هستند و این اقتدار روز‌افزون و با شوکت و شکوه خاص استمرار می‌یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تلاش جبهه کفر و الحاد را در شکستن این اقتدار مصمم توصیف کرد و افزود: ملت ایران با تبعیت از خط مشی امام و شهدا و پیروی از ولایت فقیه محکم‌تر از گذشته در مسیر توطئه و ترفند دشمن بر صورت آنها سیلی و بر دهانشان مشتی محکم می‌زند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود  گستردگی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تضمین و تعهدی واقعی در پایداری مسیر انقلاب با وجود شیطنت‌های مختلف استکبار جهانی اعلام کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول