اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

استقلال اقتصادی کشور مستلزم همت کارگران است

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: شکوفایی، استقلال اقتصادی و دست‌یابی به اهداف جهاداقتصادی ایران اسلامی مستلزم تلاش همه‌جانبه و همت مضاعف تمامی اقشار جامعه به ویژه کارگران است.

استقلال اقتصادی کشور مستلزم همت کارگران است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی پیش از ظهر امروز در دیدار با منتخب جامعه کارگری درمیان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، نقش جامعه کارگری را در پیروزی و استمرار حرکت انقلاب اسلامی برجسته دانست و اظهار داشت: در دوران رژیم ستم‌شاهی پهلوی با وجود سطح عظیم منابع و نیروی کار کشور، از این نیرو در راه غنی‌سازی کارخانه‌های غربی و پرکردن جیب مستشاران آمریکایی استفاده می‌شد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که حتی مدیریت و سرپرستی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی نیز به دست متخصصان غربی بود.

فرماندار درمیان به اهداف و عملکرد رژیم طاغوت در دین‎زدایی و مبارزه با اعتقادات مردم ایران اشاره کرد و اظهار داشت: رژیم پهلوی به خیال خام خود می‎خواست پیوند ناگسستنی ملت ایران را با دین مبین اسلام سست و کم‌رنگ کند اما با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) این دسیسه‎ها نقش بر آب شد و انقلاب ما که رنگ و صبغه دینی داشت پیروز شد.

براتی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی که در سایه هم‌دلی اقشار مختلف مردم از جمله جامعه کارگری و رهبری شجاعانه و حکیمانه امام راحل اتفاق افتاد، ایران اسلامی توانست جایگاه واقعی خود را در سطح منطقه به دست آورد.

فرماندار درمیان با اشاره به تصویب تحریم‌های جدید علیه ملت ایران از سوی غرب، یادآور شد: ایران اسلامی به واسطه پیروی از رهبری فرزانه در سایه ولایت توانسته به ‌عنوان یک کشور با ظرفیت‌های بالای علمی، صنعتی و فناوری در سطح منطقه و حتی جهان خوش بدرخشد.

براتی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: ملت ایران به واسطه حمایت از ولایت و توکل بر خدا نه تنها از تهدیدات دشمن فرصت ساخته بلکه توانسته با پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و دیپلماسی به‌ عنوان ابرقدرت جهان در گفتمان سیاسی مطرح شود.

وی از کارگران و کارفرمایان به‌عنوان سربازان خط مقدم جهاد اقتصادی یاد کرد و ابراز داشت: تیر تحریم‌های اخیر آمریکا و اتحادیه اروپا در قبال فروش نفت ایران با دوراندیشی مقام عظمای ولایت در نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی و قطع وابستگی اقتصاد ایران به فروش نفت ماه‌ها است که به سنگ خورده است.

فرماندار درمیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاورد امام راحل، خون شهدا و تمامی دلسوزان به نظام است، گفت: با گذشت 33 سال از حیات طیبه انقلاب اسلامی حمایت‌های اقشار مختلف مردم به ویژه کارگران و کارفرمایان از آرمان‌های مقدس و والای انقلاب و مقام عظمای ولایت هم‌چنان تداوم داشته که نشان از عمق اعتقاد و اعتماد این قشر از جامعه به انقلاب و آرمان‎های آن دارد.

براتی، تحرکات اخیر جبهه استکبار را با هدف دلسرد کردن مردم از ادامه حیات انقلاب در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی برشمرد و اضافه کرد: این تصمیمات عجولانه و ابلهانه استکبار نتیجه خودرأیی حاکمان کشورهای غربی و عدم شناخت آنان از ملت ایران با گذشت 33 سال است.

فرماندار درمیان عامل اصلی تشدید جنون مستکبران را بیداری ملت‌ها دانست و اضافه کرد: بیداری اسلامی کشورهای منطقه و آگاه شدن مردم آمریکا و اروپا از رفتار حکام کشورهای غربی در استثمار ملت‌ها خواب ثروتمندان زورگو و فاسد را سخت برآشفته و موج اسلام‌خواهی ملت‌ها آنان را به مقابله جدی با اسلام ناب وا داشته است.

براتی از ایران به‌ عنوان پرچمدار اسلام ناب یاد کرد و گفت: غرب به خوبی دریافته که منشأ قیام‌های مردمی جهان ریشه در انقلاب اسلامی ملت ایران دارد لذا شکست ایران را به منزله شکست قیام‌های مردمی می‌داند. 

در پایان از 50 منتخب جامعه کارگری شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول