اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسیر:

کارگران نقش مهمی در انقلاب داشتند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسیر گفت: کارگران هم نقش مهمی در انقلاب داشتند و قشر عظیمی از جامعه کارگران بعد از انقلاب با راه‌اندازی کارهای تولیدی وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

کارگران نقش مهمی در انقلاب داشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حجت‌الاسلام میثم تارم عصر امروز در دیدار جمعی کارگران شهرستان بردسیر با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و گرامیداشت آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار داشت: امام حسن عسکری (ع) خطاب به شیعیان فرمودند، شما شیعیان با اعمال، رفتار و حتی گفتار و برخوردتان می‌توانید، مایه زینت ما و یا مایه زشتی‌ شوید.

وی با اشاره به ایام‌الله دهه فجر افزود: امروز مصادف است با آغاز دهه فجر و قشر عظیمی از جامعه کارگران هستند که در بعد از انقلاب با راه‌اندازی کارهای تولیدی و ... وظیفه خود را به خوبی حتی در خط مقدم انجام دادند.

امام جمعه بردسیر تصریح کرد: کارگران هم نقش مهمی در انقلاب داشتند و این انقلاب با مجاهدات امام خمینی(ره) صورت گرفت، از همه مهم‌تر ما در سایه حکومت انقلاب اسلامی شاهد اجرای احکام اسلامی هستیم و ما باید خداوند را شاکر باشیم که در زمانی زندگی می‌کنیم که در سایه حکومت قرآن و اسلام و در رأس این حکومت نائب امام زمان (عج) است که جای افتخار و شکرگزاری دارد.

تارم گفت: دشمنان در توطئه‌های خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با توفیق خدا، تدبیر امام خمینی(ره)، حضور مردم در صحنه و توجه امام عصر (عج) موفق نشدند.

وی بیان داشت: وقتی که امام دستور داد، حکومت نظامی را نادیده بگیرید و به خیابان‌ها بریزید، خیلی از سیاست‌مداران این حکم امام برایشان قابل حل نبود و با امام تماس گرفتند که امام فرمود، اگر این نظر امام زمان (عج) باشد شما چه می‌گویید و دیدیم که همین حکم موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه بردسیر خاطرنشان کرد: برای ما راهپیمایی و انتخابات اهمیت دارد و دشمنان داخلی و خارجی دست در کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه دارند و باید سعی شود که حضور مردم گسترده شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول