اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

سازمان‌های مردم‌نهاد راور حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: در راور 14 سازمان مردم نهاد وجود دارد که در حوزه‌های عام‌المنفعه شامل امور جوانان، اشتغال، مذهبی‌، فرهنگی و هنری فعالیت دارند که با ایجاد بنگاهی اقتصادی و مراکز صنعتی می‌توان از آنان حمایت کرد.

سازمان‌های مردم‌نهاد راور حمایت می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی بعد از ظهر امروز در نشستی با سازمان‌های مردم نهاد راور با هدف ارزیابی و رفع مشکلات این سازمان‌ها اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد مستقر در شهرستان راور در سطح استان کرمان جزو موفق‌ترین و شاخص‌ترین سازمان‌ها هستند.
وی افزود: در شهرستان راور 14 سازمان مردم نهاد وجود دارد که در حوزه‌های عام‌المنفعه شامل امور جوانان، اشتغال، مذهبی‌، فرهنگی و هنری فعالیت دارند که با ایجاد بنگاهی اقتصادی و مراکز صنعتی می‌توان از آنان حمایت کرد.
محمد افزون کارشناس اداره کل امور اجتماعی استانداری کرمان نیز در این نشست گفت: وجود سازمان‌های خیریه و مردم نهاد گامی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
وی بیان داشت: "ان‌جی‌اُ" همان سازمان‌های مردم نهاد غیر‌دولتی، غیر‌سیاسی و غیر‌انتفاعی هستند که با حمایت مردم و مسئولان می‌توانند نقش و توانایی بالایی برای رفع مشکلات اجتماعی داشته باشند.
محمد افزون همچنین به نقش و تقدم حمایت از این سازمان‌ها تأکید کرد و گفت: مشکلات اجتماعی به طور ناگهانی به وجود نمی‌آید و باید با ‌تخصص و پشتکار در این زمینه مشکلات و موانع را رفع کرد.
دادستان راور نیز با تجلیل از سازمان‌های مردم نهاد برتر این شهرستان نقش آنان را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه سوء ‌مصرف مواد مخدر مثبت ارزیابی کرد و گفت: کمبود حمایت از این مؤسسات موجب شده از نقش آنان کاسته شده ‌و بعضا به تعطیلی کشانده شوند.
محمد قویدل افزود: تلاش برای جلب اعتماد مردم و اعتماد‌سازی در جامعه با حمایت دستگاهای اجرایی ممکن است که در این میان رفع معضل اعتیاد و توجه به وضعیت معیشتی ‌از ناهنجاری‌های اجتماعی نیز جلوگیری می‌کند.
انتهای پیام/ی20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول