اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار باخرز تاکید کرد

استفاده از توان سازمان‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف اجتماعی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار باخرز استفاده از توان سازمان‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف اجتماعی، فرهنگی، درمانی و آموزشی را ضروری دانست.

استفاده از توان سازمان‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف اجتماعی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد احمدزاده در جلسه هم‌اندیشی رابطین فرهنگی امور بانوان فرمانداری، با اشاره به وجود دو سمن فعال در شهرستان بر بسترسازی برای افزایش تعداد این نهادها تاکید کرد.
وی افزود: تشکیل سازمان‌های مردم نهاد در ایران قدمت زیادی دارد، به طوری‌که می‌توان هیات‌امنای مساجد و تکایا را شالوده تشکیل نظام‌های صنفی، انجمن‌های اسلامی و صندوق‌های قرض‌الحسنه کنونی دانست.
وی از خودجوش بودن، تلاش برای تحقق اهداف انسان دوستانه و عدم وابستگی به دولت به عنوان بازرترین ویژگی‌های این نهادها یاد کرد و اظهار داشت: یک سازمان مردم نهاد برای دستیابی به موفقیت بایستی پایبندی به اساسنامه، استقلال‌عمل و جلب مشارکت مردمی را مدنظر قرار دهد.
معاون فرماندار باخرز وجود برنامه مدون برای دستیابی به اهداف سمن‌ها را ضروری دانست.
به گفته وی عملکرد حرفه‌ای، تقویت مالی و توجه به تشکیل بایگانی به روز و کارآمد در حل مشکلات سازمان‌های مردم نهاد بسیار موثر است.
احمدزاده تصریح کرد: تدوین قوانین متقن در مورد این سازمان‌ها از یک سو و نوآوری و خلاقیت از سوی فعالان این عرصه برای رشد و شکوفایی سمن‌ها و رسیدن آنها به جایگاه حقیقیشان ضروری است.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول