اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از ایام‌الله دهه فجر

نمایشگاه دهه فجر در بروجن گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با دومین روز از ایام‌الله دهه فجر، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با عنوان دهه فجر در دانشگاه پیام نور بروجن گشایش یافت.

نمایشگاه دهه فجر در بروجن گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بروجن صبح امروز در مراسم گشایش این نمایشگاه، اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری کانون هلال احمر و کانون قرآن و عترت و انجمن‌های علمی دانشجویی این دانشگاه برپا شده است.

سعید علایی، رهبری، مردم و ایدئولوژی را سه مولفه اصلی در رخداد هر انقلاب برشمرد و گفت: در صورتی ‌که یکی از این مولفه‌ها کارآمدی لازم را نداشته باشد انقلابی رخ نخواهد داد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در مقایسه با سایر انقلاب‌ها یک انقلاب سوسیالیستی نبود که با گذشت مدتی شکست بخورد، چرا که جهان‌بینی و ایدئولوژی انقلاب اسلامی بر اساس اسلامیت استوار بود.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بروجن ادامه داد: جهان‌بینی انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورایی و نهضت حسینی است و ملت ایران با چنین تفکر و اندیشه والایی توانستند در برابر قدرت‌های استکباری غرب و طاغوت ایستادگی کنند.

وی در ادامه همچنین با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: در حماسه بزرگ بهمن‌ماه سال 57 و در به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی که منجر به برچیده شدن ظلم و سرنگونی رژیم ستمشاهی شد، برخلاف ایده‌ دشمنان که معتقد بودند زنان حضور ندارند و به انزوا کشیده شده‌اند، آنها در صحنه حاضر شده به نقش‌آفرینی پرداختند.

علایی ادامه داد: انقلاب ما مرهون زحمات شیرزنانی است که در پرورش مردان و جوانان انقلابی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و از این حیث در راستای پیروزی این انقلاب شکوهمند کوشیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب، حضور زنان در عرصه‌های فرهنگی و پزشکی بسیار کمرنگ بود ولی زنان بعد از پیروزی انقلاب به طور چشمگیری در تمامی عرصه‌ها خصوصاً در عرصه‌های دانشگاهی، پزشکی و امور کشوری حضور پیدا کردند که این مهم از برکات و اهداف انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل(ره) است.

گفتنی است غرفه‌های سمعی بصری، بلوتوث، حجاب و عفاف، روزشمار انقلاب و محصولات فرهنگی – هنری از بخش‌های این نمایشگاه است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول