اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی

20 پروژه عمرانی و خدماتی در بردسکن تعیین تکلیف می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن از تعیین تکلیف 20 پروژه عمرانی و خدماتی پیشنهادی این شهرستان در سفر هیئت دولت به بردسکن خبر داد.

20 پروژه عمرانی و خدماتی در بردسکن تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد عباسپور صبح امروز در جمع مردم و مسئولان بردسکن، اظهار داشت:  54 پروژه در ایام دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار بردسکن گفت: از این تعداد 46 پروژه مربوط به جهادکشاورزی، شبکه بهداشت، شهرداری، شرکت گاز، شرکت آب و فاضلاب و سایر دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: سایر پروژه‌ها کلنگ‌زنی است علاوه بر این گازرسانی به شهر شهرآباد و 8 روستا و افتتاح یک پروژه واحد آموزشی از برجسته‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان است.

عباسپور خاطرنشان کرد: با اختصاص 17 میلیارد اعتبار از اعتبارات شرکت آب و فاضلاب عملیات توسعه و آب‌رسانی در 8 روستای شهرستان بردسکن در ایام دهه فجر آغاز می‌شود.

فرماندار بردسکن در ادامه به مصوبات دور اول و دور دوم سفر هیئت دولت به این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در دور اول سفر ریاست جمهوری به بردسکن، 11 پروژه مصوب داشتیم که 10 پروژه آن به طور 100 درصد اجرایی شده است و تنها پروژه احداث 30 واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد پیشرفت 80 درصدی داشته است.

وی تعداد پروژه‌های مصوب دور دوم سفر هیئت دولت را 21 پروژه عنوان کرد و افزود: از این تعداد، 19 پروژه به طور 100 درصد اجرایی شده‌ است و پروژه مطالعات فاز یک و دو شرکت‌های سهامی زراعی به دلیل نبود آب که باید از استان سمنان تامین شود، متوقف شده است.

فرماندار شهرستان بردسکن مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت را برای این شهرستان به صورت متمرکز در سطح استان برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار است در آینده شاهد دور چهارم سفر هیئت دولت به استان خراسان‌رضوی و شهرستان‌ها باشیم در این راستا بیش از 20 پروژه پیشنهادی شهرستان را به استانداری اعلام کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر امسال متمایز از سال‌های قبل است، افزود: این دهه فرصت مغتنمی است تا با تمام آزادگان و یاران راستین و صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی که به اندیشه‌ها و آرمان‌های حضرت امام راحل و شهدای گران‌قدر که عزت و سربلندی نظام مدیون این عزیزان است پایبند باشیم.

فرماندار بردسکن افزود: بر این اساس باید در حول محور منویات حکیمانه مقام عظمای ولایت پیمان و بیعت مجدد ببندیم.

وی گفت: دهه مبارک فجر امسال برای ملت مسلمان ایران با توجه به شرایط خاص منطقه و بیداری‌های اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

عباسپور از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست در بیان دستاوردها و خدمات نظام در اقصی نقاط شهرستان همت کنند و خدمات ارائه شده را به اطلاع عموم مردم برسانند.

فرماندار شهرستان بردسکن گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر برجسته‌ و پر محتوا در نظر گرفته شده است به گونه‌ای که نقش مردم نیز پررنگ و ملموس باشد که امروز شاهد آن هستیم.

حجت‌الاسلام امینی امام جمعه بردسکن نیز گفت: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و باید از هم‌اکنون مردم در انتخاب فرد اصلح و ولایت‌پذیر دقت کنند.

امام جمعه بردسکن خطاب به بیگانگان افزود: نظاره کنید حضور مردم ما را در راهپیمائی یوم‌الله 22 بهمن که دوباره مشت محکمی را بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول