اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

افتتاح 2 پروژه شهری و بهره‌برداری از 5 اتوبوس در بوشهر

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه فجر دو پروژه شهری افتتاح و پنج دستگاه اتوبوس نیز به ناوگان اتوبوسرانی بوشهر اضافه شد.

افتتاح 2 پروژه شهری و بهره‌برداری از 5 اتوبوس در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر شهردار بندر بوشهر صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهری در بوشهر اظهار کرد: به منظور نوسازی اتوبوس‌ها و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان پنج دستگاه اتوبوس جدید درون شهری کولردار شهاب در بوشهر جذب و امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

فضل‌الله توسلی اضافه کرد: از ابتدای امسال 15 دستگاه اتوبوس جدید خریداری شد که 10 دستگاه آن از نوع اسکانیا و پنج دستگاه آن شهاب هستند و تا پایان امسال پنج دستگاه دیگر به این ناوگان اضافه می‌شود.

وی گفت: هزینه خرید هر دستگاه اتوبوس جدید شهاب یک میلیارد و 350 میلیون ریال است و برای خرید پنج دستگاه 6 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده که 17.5 درصد آن توسط سازمان اتوبوسرانی واریز و مابقی از محل کمک‌های یارانه‌ای پرداخت شده است.

شهردار بوشهر ادامه داد: در راستای ارائه خدمات و رفاه حال مردم بوشهر دو بوستان محله‌ای به بهره‌برداری می‌رسد.

توسلی افزود: ایجاد پارک‌های محله‌ای در چند سال گذشته در بوشهر افزایش یافته و این سیاست در راستای ایجاد نشاط و شادابی بین مردم و در محلات مختلف است.

وی گفت: بوستان محله‌ای جاشو در صلح‌آباد واقع در خیابان والفجر با 4 هزار و 590 متر‌مربع مساحت با یک میلیارد و 930 میلیون ریال اعتبار افتتاح شده است.

شهردار بوشهر اضافه کرد: این بوستان دارای فضای بازی کودک، زمین فوتبال، فضای سبز با سکوهای نشیمن به منظور استفاده شهروندان این منطقه است.

توسلی افزود: بوستان محله‌ای سنگی شرقی نیز با هدف ارج نهادن به هنرمندان بوشهری به‌نام ایرج صغیری پیشکسوت تئاتر بوشهر نام‌گذاری می‌شود.

وی ادامه داد: بوستان ایرج صغیری با 2 میلیارد و 550 میلیون ریال در 8 هزار و 570 مترمربع افتتاح شده است.

وی افزود: با جذب این اتوبوس‌ها ناوگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری بندر بوشهر به 81 دستگاه افزایش پیدا کرده و 22 دستگاه نیز در بخش واگذاری به بخش خصوصی به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول