اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال

گلراز شهدای محله بهرام‌آباد آبپخش کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید شهرستان دشتستان از کلنگ‌زنی گلزار شهدای بهرام‌آباد آبپخش در دهه فجر خبر داد.

گلراز شهدای محله بهرام‌آباد آبپخش کلنگ‌زنی می‌شود
سید اسماعیل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش با تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های جوانان قهرمان ایران اسلامی در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی بود و تلاش‌ها و مجاهدت‌های ایشان در سایه رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) سبب شکل‌گیری و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
وی افزود: امروز نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری ولایت فقیه در جامعه از نعمات بزرگ خداوندی است که نزد ما ودیعه گذاشته شده و ما وظیفه داریم با پیروی و تبعیت از دستورات و فرامین رهبر معظم انقلاب در حفظ ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.
موسوی بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اشاره کرد و ابراز داشت: 22 بهمن‌ماه روز تجدید عهد و پیمان با اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل و فرزند خلف ایشان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای و شهدای گرانقدر ایران اسلامی است و مردم باید در راهپیمایی حماسی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه حضور پررنگ داشته باشند و تودهنی محکمی بر دهان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند.
رئیس بنیاد شهید شهرستان دشتستان اذعان داشت: شهدا انسان‌هایی آسمانی بودند که روح بزرگ ایشان در قفس خاکی کره زمین آرام نگرفت و به سوی معبود خود شتافتند.
موسوی بیان داشت: بهسازی گلزار و یادمان شهدا تاثیر مهمی در زنده‌ماندن یاد و خاطره ایشان و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد و ساماندهی گلزار شهدا در کشور را از اقدامات مهم و ماندگار دولت عدالت‌محور بوده است.
وی ادامه داد: آرامش و امنیت کنونی نظام اسلامی به برکت خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است و همه ما امروز وظیفه داریم یاد و خاطره ایشان را زنده‌ نگهداریم.
این مسئول اذعان داشت: در جامعه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای برنامه‌هایی در خصوص فرهنگ ایثار اقتدار نظام را به دنبال دارد و باید به این امر توجه شود.
رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان دشتستان عنوان کرد: بهسازی گلزار شهدای محله بهرام‌آباد شهر آبپخش یکی از برنامه‌های بنیاد شهید شهرستان در سال جاری است که در دهه فجر شاهد کلنگ‌زنی این طرح خواهیم بود.
موسوی اضافه کرد: این پروژه با اعتبار اولیه 450میلیون ریال شروع می‌شود و با تخصیص اعتبارات لازم شاهد افتتاح آن در اسرع وقت خواهیم بود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول