اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان کرمانشاه

باید دانش‌آموزان را با فرهنگ انقلاب آشنا کنیم

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: باید دانش‌آموزان را با فرهنگ انقلاب آشنا کنیم.

باید دانش‌آموزان را با فرهنگ انقلاب آشنا کنیم

حجت‌الاسلام سیدنجات حسینی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: به یاد داریم از همان روزهای اول انقلاب دانش‌آموزان در تظاهرات‌های میلیونی که برگزار می‌شد، حضور بسیار باشکوهی داشتند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان انقلابی شجاعانه و بدون ترس از دشمن اعلامیه‌های امام راحل را درمیان مردم در روزهای سرنوشت‌ساز انقلاب پخش می‌کردند و بسیاری از آنها به شهادت می‌رسیدند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: هزاران نفر از دانش‌آموزان در راه انقلاب و نیز در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت رسیدند.

حسینی‌نژاد تأکید کرد: دانش‌آموزان امروز ایران اسلامی با الگو قرار دادن شهدای دانش‌آموز مثل شهید فهمیده که امام امت از او به عنوان رهبر خویش یاد می‌کرد، راه تلاش و مجاهدت علمی و فرهنگی را در پیش گرفته و گوش به فرمان ولایت در مسیر انقلاب حرکت کنند.

وی تصریح کرد: بر مسئولان نظام و کسانی که انقلاب را درک کرده‌اند واجب است خاطرات و درس‌های خود را برای دانش‌آموزان جوان و نوجوان امروز بازگو کنند تا آنها بیش از پیش با فرهنگ غنی انقلاب آشنا شوند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در نظام جمهوری اسلامی پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول