اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر

زنگ انقلاب در مدارس سمیرم طنین انداز شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی امام (ره) به میهن اسلامی زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس سمیرم نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس سمیرم طنین انداز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سیدضیاء موسوی ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه شهید افشار با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امروز بعد از گذشت 33 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد گسترش و نورانیت انقلاب اسلامی در سراسر جهان هستیم و موج بیداری که در جهان به راه افتاده نشات گرفته از این انقلاب است.

وی گفت: دشمن در طول دوران عمر پر بار انقلاب اسلامی دست به توطئه و ترفندهای مختلف علیه ملت ایران زده که از جمله آنها تحریم و ترور و تهدیدات مختلف است.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم تصریح کرد: دشمن غافل از آن است که ملت ایران 33 سال است که در تحریم به سر می‌برند و هیچ تحریم و تهدیدی علیه ملت ایران کارساز نیست.

وی ادامه داد: فشارهای سیاسی نمی‌تواند اراده ملت ایران را سست نماید و این انقلاب هر روز قدرتمندتر و دشمنان آن هر روز خوارتر و ضعیف‌تر می‌شوند.

موسوی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی بخش عظیمی از جهان در مدیریت اسلامی ما است و دشمن نمی‌تواند با تحریم و جنگ بر ما غالب شود.

وی افزود: عوامل موثر بر پیروزی انقلاب اسلامی، دین، ملت و رهبری بود که اگر دشمن بر این سه عامل نفوذ کند ممکن است به نظام ضربه وارد شود.

به گزارش فارس، دانش‌آموزان در این آئین با سردادن سرودهای انقلابی، یاد و خاطرات آن روزها را زنده داشتند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول