اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت روستایی و عشایری استان اصفهان:

غبارروبی مزار شهدا انجام می‌شود‌

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت روستایی و عشایری استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر روز پنج شنبه هفته جاری غبارروبی مزار شهدا انجام می‌شود.

غبارروبی مزار شهدا انجام می‌شود‌

مهدی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت‌های ورزشی و به مناسبت دهه فجر غبارروبی مزار شهدا در ساعت سه بعدازظهر روز پنج‌شنبه هفته جاری در گلستان شهدای اصفهان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در طی روزهای گذشته رقابت‌های فوتسال و والیبال را با حضور تمام شهرستان‌های استان اصفهان در چهار منطقه و در رده سنی نوجوانان اصفهان برگزار کردیم.

رئیس هیئت روستایی و عشایری استان اصفهان تصریح کرد: پس از پایان رقابت‌های والیبال تیم کاشان به رتبه نخست و تیم‌های شهرضا و لنجان هم به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این رقابت‌ها ایستادند.

وی بیان داشت: هم‌چنین در رقابت‌های فوتسال تیم فلاورجان رتبه نخست و تیم‌های چادگان و اصفهان نیز به ترتیب رتبه‌های بعدی را کسب کردند.

اسدی همچنین افزود: به مناسبت دهه فجر تیم لوچو کشتی استان اصفهان به جزیره قشم اعزام می‌شود که در آنجا به مدت دو روز به رقابت‌ می‌پردازند.

وی در پایان از طرف بسیج ورزشکاران و هیئت روستایی و عشایری استان اصفهان فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر را به تمام ورزشکاران و مردم همیشه در صحنه استان اصفهان تبریک گفت.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول