اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت امام رضا (ع)

مراسم غبارروبی امامزاده عبدالحق زیراب برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم غبارروبی از ضریح امامزاده عبدالحق زیراب با حضور مسئولان و در روز شهادت امام هشتم برگزار شد.

مراسم غبارروبی امامزاده عبدالحق زیراب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سوادکوه و قائمشهر عصر امروز در مراسم غبارروبی ضریح امامزاده عبدالحق زیراب با اشاره به اینکه حضور امامزادگان در استان و شهرستان ما بیانگر ارادت پیشینیان به آنان بوده است، اظهار کرد: مازندران خاستگاه حکومت علوی بوده است و این انس مردم با آنان تا روزگاران ما به ارمغان رسیده است.

حجت‌الاسلام فتاح سوادکوهی افزود: امامزاده عبدالحق زیراب در وسط این شهر قرار دارد و سالانه پذیرای هزاران زائر از سراسر کشور است.

وی از طرح محوطه‌سازی و فضا‌سازی برای این مکان مذهبی خبر داد و گفت: محوطه‌سازی امامزاده عبدالحق زیراب آغاز شده است و تاکنون 2 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

این مسئول به محوطه‌سازی و استفاده بهینه از این امامزاده اشاره ‌و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی ما برای رفاه حال بیشتر زائران و معرفی گسترده‌تر این مکان مقدس در حال انجام است.

در ادامه این مراسم که با حضور معاون فرماندار سوادکوه، امام جمعه زیراب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سوادکوه و روحانیون و مسئولان شهرستان سوادکوه برگزار شد، امام جمعه زیراب با تبریک هفته وقف گفت: وقف موجب گسترش معنویت و خیرخواهی در جامعه را فراهم می‌آورد.

حجت‌الاسلام احمد محمودیان با اشاره به اهمیت امامزاده عبدالحق زیراب خاطرنشان کرد: این امامزاده دلیل اصلی پیدایش شهر زیراب را موجب شده است.

انتهای پیام/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول