اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه ثارالله:

با تمام وجود از انقلاب دفاع می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی سپاه ثار‌الله استان کرمان گفت: انقلاب به همه مردم تعلق دارد و با تمام وجود از این انقلاب دفاع می‌کنیم، زیرا دشمن دنبال زمین خوردن این نظام است.

با تمام وجود از انقلاب دفاع می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حمید عسگری پیش از ظهر امروز در مراسم ویژه 12 بهمن در بردسیر در ارتباط با دعوت از همه گروه‌های خارجی برای شرکت در جشن‌های انقلاب اظهار داشت: اینکه از همه گروه‌ها دعوت می‌شود که به ایران بیایند به این دلیل است که استکبار چهره خشنی از ایران به جهان ارائه داده است.

وی افزود: آنها باید ببینند و بدانند که مردم خون‌های فراوانی دادند تا حکومت اسلامی برقرار شود.

عسکری به انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: دشمن سعی کرده که نخستین انتخابات را بعد از جریان فتنه به هم بریزد.

مسئول سیاسی سپاه ثار‌الله استان کرمان تصریح کرد: دشمن در اوایل انقلاب زمانی که دید با رخنه در دولت و سازمان‌ها قادر به نابودی نظام نیست، صدام را روانه ایران کرد و هشت سال ایران با ایران جنگ کرد و در آن زمان 37 کشور هر کدام به طریقی با ما در جنگ بودند، اما جوانان زمان جنگ، جواب همه توطئه‌های دشمن را به خوبی دادند.

عسکری گفت: دشمن می‌گوید، جنگ در ایران دفاع مقدس است، باید دفاع مقدس را از آن‌ها گرفت، آنها در بحث ولایت فقیه وارد شدند و گفتند که ولایت زره‌ای است که شیعه را محافظت می‌کند و باید نابود شود.

وی ابراز داشت: حکومت اسلامی که در رأس آن ولایت فقیه، جانشین امام زمان (عج) است، دشمن قصد خراب کردن ولایت را دارد و در شبکه‌های ماهواره‌ای و روزنامه‌های زرد، مارهای خوش‌خط و خالی دارد که از آنها در این زمینه استفاده می‌کند.

مسئول سیاسی سپاه ثار‌الله استان کرمان خاطرنشان کرد: 23 سال است که امام خامنه‌ای با قدرت، صلابت، درایت و بصیرت انقلاب را از بحران‌های زیادی نجات داد و اکنون در میانه میدان ایستاده است.

عسکری گفت: تک‌تک ما سربازان ولایت هستیم، انقلاب مال همه مردم است و با تمام وجود از این انقلاب دفاع می‌کنیم، زیرا دشمن دنبال زمین خوردن این نظام است.

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه بردسیر نیز با بیان اینکه امام راحل ابعاد مختلف شخصیتی داشتند،  اظهار داشت: امروز ما میوه گرانبهای انقلاب و امام و حکومت اسلامی را داریم.

وی افزود: حکومت اسلامی بهترین زمینه حکومت امام عصر (عج) را فراهم آورده است.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول