اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

انقلاب با حضور جوانان شکل گرفته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی با حضور گسترده جوانان در صحنه شکل گرفته است.

انقلاب با حضور جوانان شکل گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان انفجار نور موجب شده است تا دشمنان اسلام درصدد مقابله با آن پرداخته و برنامه‌ریزی‌های مختلفی در این راستا داشته باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید و جوان است، افزود: انقلاب با حضور گسترده جوانان در صحنه شکل گرفته و در طول 32 سال گذشته نیز همواره مورد هجوم دشمنان قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری ستادهای مختلف در استان بیان داشت: برخی از ستادها از وظیفه اصلی خود دور مانده و برنامه‌های کلی را در نظر نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه باید جزئیات ستادهای مختلف با تشکیل کمیته‌ها بررسی شود، افزود: ارائه ریز برنامه‌های دستگاه‌های مختلف در قالب کمیته‌های تخصصی موجب اجرای مطلوب این برنامه‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتکی یکی از مشکلات جدی جوانان در کشورها را افسردگی و خودکشی دانست و یادآور شد: علت اصلی این خودکشی‌ها حضور در فضای سایبری است.

وی با بیان اینکه جوان با برگشت از فضای سایبری با مشکلاتی مواجه می‌شوند، خاطرنشان کرد: باید در حوزه فرهنگی به مشکلات جوانان رسیدگی شده و برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای جوانان داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه جوانان کشور در معرض تهدید دشمنان قرار دارند، افزود: باید با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و تاثیر گذار جوانان را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: ضروری است دستگاه‌های اجرایی متناسب با دستورالعمل‌های ستاد امور جوانان استان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

یحیی نقی‌زاده محجوب گفت: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های مختلفی برای جوانان دارند که باید این برنامه‌ها جمع‌آوری و درقالب ستاد ارائه شود.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در این جلسه بر ضرورت توجه به برنامه‌های راهیان نور تاکید کرد و افزود: باید این برنامه‌ها نیز در قالب اوقات فراغت جوانان دیده شده و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

طهماسبی با بیان اینکه قشر عظیم دانشجویان و دانش‌آموزان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مشهد شهدا اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: باید این برنامه فرهنگی نیز در برنامه‌های ستاد امور جوانان گنجانده شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول