اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

تبلیغات اسلامی خط مقدم مواجه به نحله‌های انحرافی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم مواجهه با نحله‌های انحرافی به ویژه وهابیت و سلفیت است.

تبلیغات اسلامی خط مقدم مواجه به نحله‌های انحرافی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری صبح امروز در نخستین نشست اخلاقی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار داشت: این اداره کل برای مقابله با جریان‌های انحرافی اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های مختلفی در سطح استان کرد و زمینه آشنایی مردم با نحله‌های انحرافی را فراهم کرد.
وی افزود: تفکرات انحرافی و رگه‌های استعماری وهابیت و سلفیت نباید در میان مردم رشد یابد بنابر این باید زمینه هوشیاری و آگاهی هر چه بیشتر مردم را فراهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان معنوی است و باید معنویت جامعه از سوی این نهاد مذهبی و فرهنگی حمایت شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان شرط اول تقویت فضای معنوی جامعه را وجود روحیه معنوی بین کارکنان این مجموعه دانست و بر توجه به این مهم تاکید کرد.
صفی‌یاری بیان داشت: سیستمی که بخواهد اخلاق را نهادینه کند نخست باید خودش دین‌مدار و مقید باشد و سیستم سازمان تبلیغات اسلامی کاملای دینی و با مأوریت‌های دینی محض است.
وی همچنین به اهمیت قرائت ادعیه پرداخت و گفت: قرائت دعا انسان را به خدا نزدیک می‌کند و نباید آن را به فراموشی سپرد.
وی با اشاره به اینکه امسال تبلیغات اسلامی کردستان اقدام خوبی را در راستای قرائت دعای توسل در اداره کل انجام داد، افزود: قرائت این دعا در روزهای پنجشنبه هر هفته در اداره کل موجب تقویت فضای دینی و احیای قرائت دعا می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دعاها و ارزش‌ها پنهان مانده بود اما به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد احیای دعاهای مختلفی در سطح کشور از جمله دعای ندبه، دعای توسل، دعای عرفه، مراسم اعتکاف و غیره هستیم.
وی همچنین توجه به اقامه نماز جماعت در اداره کل را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه بیشتر به این فریضه الهی شد.
معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه طی سخنانی بیان داشت: ارزیابی عملکرد کارکنان و توجه به فعالیت‌های صورت گرفته توسط آنان در این اداره کل انجام می‌شود.
هوشنگ اصلانی بیان داشت: کارکنان باید با انجام درست وظایف  زمینه ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی و دینی و در نهایت تحقق اهداف را به وجود آورند.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در سخنانی بیان داشت: امروز تبلیغات اسلامی کردستان ماموریت‌های سنگین و حجیمی درپیش رو دارد و باید دست‌اندازها را برطرف کنیم.
حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی با اشاره به برخی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط این اداره کل اظهارداشت: برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح استان، برگزاری جلسات فصلی و برگزاری جلسات ستاد شئون مناسبت‌های مذهبی از جمله این برنامه‌ها است.
در این نشست تمامی کارشناسان و کارکنان تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول