اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 و 14 بهمن ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات قهرمانی رزم‌آوران مازندران در میاندرود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت رزم‌آوران مازندران گفت: مسابقات رزم‌آوران، قهرمانی استان و انتخابی کشوری در میاندرود برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قهرمانی رزم‌آوران مازندران در میاندرود
محمدابراهیم نوائیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان از 13 تا 14 بهمن ماه سال جاری در میاندرود برگزار می‌شود.

نوائیان با اشاره به وزن‌کشی و ثبت‌نام ورزشکاران از 10 تا 12 بهمن ماه سال‌جاری در سالن غدیر بادله افزود: حداقل 100 رزمی‌کار از شهرهای رامسر، چالوس، نور، نوشهر، جویبار، ساری، میاندرود و نکا در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در رده سنی نونهالان و نوجوانان به روش پی‌کوب و برای جوانان به روش یال‌کوب گفت: برای رده سنی نونهالان و نوجوانان مسابقات در سطح قهرمانی استان و برای جوانان و بزرگسالان مسابقات برای انتخابی کشوری جهت راه‌یابی و انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: نونهالان در وزن‌های 25 ،منهای 28 و منهای 55 کیلو گرم، نوجوانان در وزن‌های منهای 28، منهای 42، منهای 50 ، منهای 55 ، مثبت 75 کیلوگرم و جوانان در وزن‌های منهای 55، منهای 65، منهای 70، منهای 75، منهای 80، منهای 87، منهای 95، منهای 105، مثبت 105 و 60 کیلوگرم در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت رزم‌آوران مازندران با اشاره به اینکه از یک ماه قبل مقدمات برگزاری این مسابقات فراهم شده است، افزود: برای نخستین بار لباس داوران این دوره از مسابقات یک شکل و با یک فرم خواهد بود.

این مسئول ورزشی گفت: دو دوره کلاس‌های توجیهی داوران در رامسر برای داوران غرب مازندران و در سورک جهت داوران شرق استان برگزار شده است.

نوائیان با بیان اینکه سورک سابقه چندین ساله در ورزش رزم‌آوران استان و کشور دارد ابراز داشت: این دوره از رقابت‌ها دومین مسابقه بزرگ استانی رزم‌آوران است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال 90 تاکنون هیئت رزم‌آوران میاندرود در مسابقات چند جانبه، دوره‌ای رفت و برگشت، جام رمضان و استانی، میزبان برگزاری رقابت‌ها بوده و این ششمین مسابقه ای است که هیئت رزم‌آوران میاندرود میزبان برگزاری آن خواهد بود.

رئیس هیئت رزم‌آوران مازندران اذعان داشت: این مسابقات با همکاری نهادهای نماز جمعه، فرمانداری، آموزش و پرورش، شوراهای اسلامی و شهرداری برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان متذکر شد: افتتاحیه این مسابقات 13 بهمن در سالن غدیر بادله و اختتامیه این دوره از رقابت‌ها عصر روز جمعه 14 بهمن در سالن امام رضا (ع) شهر سورک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول