اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کنترل کیفیت و بهداشت آبفای سیستان و بلوچستان:

فاضلاب شهری با سفره‌های زیرزمینی زاهدان هیچ‌گونه تلاقی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر کنترل کیفیت و بهداشت آبفای سیستان و بلوچستان گفت: فاضلاب شهری زاهدان با سفره‌های زیرزمینی آب در این شهرستان هیچ‌گونه تلاقی ندارد.

فاضلاب شهری با سفره‌های زیرزمینی زاهدان هیچ‌گونه تلاقی ندارد
عبدالصمد نارویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: باور تعدادی از مردم مبنی بر اینکه زمین‌های زاهدان از جنس شنی بوده و فاضلاب شهری با سفره‌های زیر زمینی آب تلاقی دارد شایعه‌ای بیش نیست.
وی با اشاره به اینکه این نوع شایعات بدون پایه و اساس علمی است افزود: در صورت نیاز به برداشت از سفره‌های آب زیرزمینی این عمل  طی یک سری استاندارد‌ها و فاکتور های تعریف شده صورت می‌گیرد که کاملا بر مبنای علمی و اصولی است و امکان هرگونه خطایی را از بهره بردار سلب می‌کند. 
نارویی بیان کرد: میزان غلظت نیترات موجود در آب به عنوان یکی از شاخص‌های آب سالم است که این مقدار در سفره‌های آب زیر زمین زاهدان در مقایسه با شهرهای مشهد و حتی تهران نیز در سطح پایین‌تری قرار دارد.
وی گفت: چاه‌های فاضلاب زاهدان با سفره‌های زیر زمینی حداقل 40 متر فاصله دارد و از طرفی با توجه با اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب شهری زاهدان حتی فرضیه تلاقی فاضلاب با سفره‌های زیرزمینی نیز مردود است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول