اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر خبر داد

افتتاح 3000 واحد مسکن مهر در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: بیش از 3 هزار واحد مسکن مهر تا پایان بهمن‌ماه در شهرستان اسلامشهر افتتاح و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

افتتاح 3000 واحد مسکن مهر در اسلامشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام، صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در ایام گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی، بیش از 36 طرح عمرانی افتتاح می‌شود و بالغ بر 3 هزار واحد مسکن مهر نیز، تا پایان ماه جاری افتتاح و تحویل متقاضیان خواهد شد.

آرام، با تبریک فرارسیدن دهه فجر افزود: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی، نقش دین و علمای دین در رهبرى و هدایت انقلاب بود، این انقلاب با رهبرى و هدایت عالمان دینى آغاز شد که در رأس آن رهبرى شخص امام خمینى(ره) قرار داشت که بالاترین جایگاه دینى یعنى مرجعیت را دارا بودند.

وی گفت: عده‌ای قصد دارند تا با سیاه‌نمایی اقدامات دولت را زیر سؤال ببرند، از این‌رو لازم است تا با اطلاع‌رسانی به مردم، ضمن آگاه کردن جامعه، خدمات گسترده دولت در اقصی نقاط کشور برای مردم بازگو شود، البته در شهرها به ویژه در ایام دهه فجر، مسلماً با مقایسه تطبیقی خدمات قبل از انقلاب و بعد از انقلاب و به ویژه دولت‌های نهم و دهم می‌توان پی به گسترش خدمات دولت فعلی برد.

فرماندار اسلامشهر خاطرنشان کرد: باید با ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان، زمینه امیدواری آنان را فراهم نمود چرا که نظام اسلامی علاوه بر توجه به مسائل معنوی و دینی در جهت رفاه عمومی و کارهای عمرانی بسیار موفق بوده است.

آرام گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا پیام انقلاب اسلامی و هم‌چنین الگو بودن جمهوری اسلامی را برای دنیا معرفی و تبیین کنیم و باید در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم دهه فجر بکوشیم تا نقشه دشمنان که ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است نقش بر آب شود.

وی افزود: همان طوری که یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی مردم بودند لذا در صحنه نگه داشتن مردم و حمایت اقشار مختلف مردم در تداوم انقلاب اسلامی بسیار مؤثر است.

نماینده عالی دولت در اسلامشهر بیان داشت: همگی باید زمینه را فراهم کنیم که مردم بتوانند به صورت خودجوش جشن‌های بزرگداشت انقلاب اسلامی را برگزار کنند و با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز پیش‌رو است، باید تمام شرایط فراهم شود تا مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم در بحث انتخابات تقویت نشاط عمومی را ارتقاء بخشیم و در عین رعایت قانون، اخلاق و تقوای سیاسی با هوشیاری هجمه‌های روانی دشمنان را خنثی کرده و در این رابطه رسانه‌ها، گروه‌های سیاسی و مسئولان وظیفه سنگینی دارند.

آرام افزود: در جهت تسریع در اخذ آرای مردم، امسال به مجموع شعبات اخذ رأی 50 شعبه افزوده شد و به 275 شعبه رسید که بیش از 6 هزار نفر در امر هیئت نظارت و بازرسی و اجرایی و.. در امر انتخابات شرکت خواهند کرد.

فرماندار اسلامشهر خاطرنشان کرد: شهرستان اسلامشهر با ثبت‌نام تعداد 17 هزار و 886 فرصت شغلی در سامانه رصد اشتغال‌زایی که مورد تایید قرار گرفته است، رتبه نخست اشتغال‌زایی را در سطح استان تهران کسب کرده‌ایم که ادارات آموزش و پرورش اسلامشهر، فنی و حرفه‌ای خواهران و صنعت، معدن و تجارت این شهرستان نیز بالاترین میزان جذب و اشتغال‌زایی را داشته‌اند.

فرماندار اسلامشهر هم‌چنین با تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر گفت: برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر، امسال پرشورتر و گسترده‌تر از سنوات قبل برگزار خواهد شد که بالغ بر 250 برنامه متنوع و جالب در طی این ایام در سطح محلات مختلف شهرستان اسلامشهر از سوی مرم غیور با همکاری ارگان‌ها و نهادها به مرحله اجرا در خواهد آمد.

آرام افزود: با اعتباری بالغ بر 725 هزار میلیون ریال بیش از 36 طرح عمرانی کوچک و بزرگ در سطح این شهرستان افتتاح خواهد شد که افتتاح بیش از 3 هزار واحد مسکن مهر، چندین طرح ورزشی و عمرانی، بهداشتی، رفاهی و خدماتی و کشاورزی از جمله این طرح‌ها است.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول