اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون استاندار فارس

سرپرست فرمانداری فراشبند معرفی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری فراشبند در جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی امینتی استاندار فارس، معرفی شد.

سرپرست فرمانداری فراشبند معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، در این جلسه با اشاره به موفقیت‌های روزافزون جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی اظهار داشت: علت تمام این توفیقات، خلوص نیت و توجه به ارزش‌های دینی و ولایت‌پذیری مردم است.
کمال فیروزآبادی ادامه داد: هرچند دولت‌های غربی با زیر پا گذاشتن حقوق انسانی ملت‌های جهان سوم و با استعمار و استثمار آن‌ها توانسته‌اند به پیشرفت‌های صنعتی نائل شوند، اما این نظام‌های حکومتی به دلیل بی‌توجهی به کمالات و ارزش‌های انسانی و معنوی، محکوم به فنا و اضمحلال هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات را یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران برشمرد و سلامت و حضور حداکثری مردم را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از مهم‌ترین اصول انتخابات و مایه یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ملت ایران، دانست.
در پایان این جلسه، ضمن تجلیل از خدمات الیاس محمدی، فرماندار سابق این شهرستان، علی فرهادی مدیرکل سابق اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فراشبند، معرفی شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول