اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ماهنشان خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 22 پروژه در ماهنشان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: 22 پروژه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان ماهنشان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 22 پروژه در ماهنشان
منصور محمد پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 22 پروژه با اعتبار 4 میلیارد و 139 میلیون تومان در شهرستان ماهنشان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه هفت پروژه کشاورزی در شهرستان ماهنشان افتتاح می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

فرماندار شهرستان ماهنشان از افتتاح چهار راه روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: راه‌های روستایی با مشارکت اداره کل راه و ترابری در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افتتاح سالن ورزشی این شهرستان در دهه فجر را از برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: احداث این سالن ورزشی از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت به استان زنجان است.

محمد پور با اشاره به گازرسانی به سه روستای این شهرستان، خاطرنشان کرد: همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات گاز رسانی به روستاهای شهرستان آغاز می‌شود.

وی از اجرای طرح‌های هادی در دو روستای شهرستان ماهنشان خبر داد و بیان داشت: این طرح‌ها با حضور مسئولان شهرستان اجرایی می‌شوند.

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه 20 واحد مددجویی در شهرستان ماهنشان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: این واحدها در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به افتتاح دبیرستان شهر دندی بیان داشت: این دبیرستان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد پور با اشاره به افتتاح استخر پرورش ماهی در شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: این پروژه از برنامه‌های کمیته کشاورزی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه چهار کمیته در راستای اجرای برنامه‌های مختلف در شهرستان پیش‌بینی شده است، افزود: 177 برنامه همزمان با دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان ماهنشان از برگزاری 80 برنامه از سوی کمیته بسیج در شهرستان خبر داد و یادآور شد: کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان نیز 36 برنامه در این ایام برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری 9 برنامه از سوی کمیته کارگری این شهرستان تصریح کرد: کمیته بهداشت و درمان نیز 12 برنامه مختلف را اجرا می‌کند.

محمد پور با بیان اینکه کمیته فرهنگی نیز در طول دهه فجر انقلاب اسلامی هفت برنامه را برگزار می‌کند، افزود: کمیته روستایی نیز برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

وی از به صدا در آوردن زنگ انقلاب در شهرستان ماهنشان خبر داد و افزود: با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان جشن بزرگ انقلاب در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول