اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شریعتی:

برنامه‌های صدا و سیما به غنی‌سازی فرهنگ کمک نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های صدا و سیما به غنی‌سازی فرهنگ مردم کمک نمی‌کند.

برنامه‌های صدا و سیما به غنی‌سازی فرهنگ کمک نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عفت شریعتی ظهر امروز در نشستی که در دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی در مشهد برگزار شد با بیان اینکه ریشه ناامنی و ناهنجاری زیر پا گذاشتن موازین اخلاقی و معرفتی است، اظهار داشت: برای حل این مشکل صدا و سیما باید به تقویت فرهنگ دینی مردم کمک کند.
وی ادامه داد: ولی مطبوعات و صدا و سیما با وجود اینکه نسبت به سایر دستگاه‌ها نقش بسزایی را در فرهنگ‌سازی ایفا می‌کنند در برخی برنامه‌ها به جای فرهنگ‌سازی به ناهنجاری‌ها کمک می‌شود و می‌توان مدعی شد که ‌برنامه‌های صدا و سیما به غنی‌سازی فرهنگ مردم کمک نمی‌کند.
شریعتی با اشاره به افزایش ورودی زندان‌ها گفت: زمانی که ناهنجاری‌های اخلاقی و ناامنی در جامعه به وجود می‌آید در صورتی که از طرف مسئولان راهکارهای جدی و منطقی برای مقابله با آن پیش‌بینی نشود، طبیعتا مشکلات جبران ناپذیری را بوجود می‌آورد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره مقابله با ناهنجاری و ناامنی در جامعه گفت: در هر جامعه‌ای با توجه به اینکه ناهنجاری‌ها همیشه در حد خود وجود دارد بنابر این مبارزه با فساد باید به عنوان یک جریان دائم در جامعه داشته وجود داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد نیازمند یک برنامه جامع و هماهنگ است افزود: اگر قرار باشد در این زمینه موردی عمل کنیم دردی از جامعه دوا نمی‌شود چرا که در این صورت وقتی که هیجانی ناشی از یک ناامنی یا ناهنجاری در جامعه فروکش می‌کند برخورد و مقابله با آن نیز  فروکش می‌کند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دستگاه قضا باید برنامه‌ای ارائه کند تا کسی میدانی برای خلاف و ناهنجاری نداشته باشد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان نماینده مردم مصرانه از دستگاه قضایی می‌خواهم که مقابله جدی و دائم با هر نوع ناامنی و ناهنجاری در جامعه داشته باشد. 
عضو فراکسیون زنان در مجلس درباره جمع آوری ماهواره‌ها در تهران و دیگر شهرها اظهار داشت: در این زمینه نباید برخورد ضربتی کرد چرا که تا فرهنگسازی به صورت مداوم و هدفمند وجود نداشته باشد اینگونه برخوردها نتیجه عکس می‌دهد و دردی را دوا نمی‌کند جامعه ما نیاز به فرهنگسازی برای استحکام خانواده‌ها دارد.
وی درباره دیدگاه‌ها متفاوت و اختلاف نظر بین اصولگرایان گفت: دیدگاه‌ه‌های متفاوت در بین اصولگرایان را می‌شود تحمل کرد و کاملا طبیعی است اما اختلاف نظر در چهارچوب اصلی اصولگرایی به ضرر ماست و باید سعی شود از آن خودداری شود. 
وی در پاسخ به این سؤال که چه گروه‌هایی از شما در جریان انتخابات حمایت می‌کنند، گفت: من یک اصولگرا هستم و بر پایه دیدگاه‌های اصولگرایی عمل می‌کنم و بنابراین به طور کلی انتظار طبیعی بنده در این موضع این است که اصولگرایان از من حمایت کنند.
این نماینده مجلس درباره طرح حجاب و عفاف با بیان اینکه از عملکرد دولت در این زمینه گله‌مندم، تصریح کرد: من و همکارانم در فراکسیون زنان در مجلس نتیجه یکسال تحقیق و پژوهش روی طرح حجاب و عفاف را برای دولت ارسال کردیم ولی دولت آن را اجرا نکرد و نتیجه استفاده نکردن از یک نسخه شفا بخش آسیب‌های جدی است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول